پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
خانم کبری حمیدی همسر شهید فخراوی

حوزه/ نیروهای امنیتی با دخترم تماس گفتند تا برای دیدن پدرش برود. دخترم فاطمه هم برای دیدن پدر خود رفت، اما تنها چیزی که دید پیکر بی جان و شهید پدرش بود...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شهید کریم فخراوی از اولین شهدایی است که در راه رسیدن به آزادی و کرامت خود به دست رژیم مستبد آل خلیفه در زندان به شهادت رسید.

خانم کبری حمیدی همسر شهید فخراوی با انتشار یادداشتی احساسات خود در روزهای زندانی بودن و شهادت همسرش را روایت کرد و گفت:

در تاریخ 2 آوریل 2011 بود که ماموران امنیتی آل خلیفه که در جستجوی همسرم بودند، به منزل ما حمله کردند و ایشان را بازداشت کردند و کریم 9 روز در بازداشت این نیروها بود؛ 9 روزی که گویی 9 سال از صبر و نگرانی به طول انجامید تا اینکه نیروهای امنیتی با دخترم تماس گفتند تا برای دیدن پدرش برود. دخترم فاطمه هم برای دیدن پدر خود رفت، اما تنها چیزی که دید پیکر بی جان و شهید پدرش بود.

وی افزود: البته ماجرای مقاومت و ایستادگی در زندگی ما زاییده فوریه 2011 نبود؛ چراکه من همسر یک فعال اقتصادی در یک جمعیت سیاسی بودم که فعالیت وی به پیش از 2011 باز می گشت، اما این بار صبر و بردباری من فرق می کرد و باید برای فرزندانم، هم پدر می بودم و هم مادر و به تنهایی در برابر نظام حاکم می ایستادم، چون همرزم خود در جهاد را از دست داده بودم و خانواده او برای من باقی مانده بود که باید به راه او ادامه می دادیم.

همسر شهید فخراوی ادامه داد: من امروز اسیر هستم و باید به این راه ادامه دهم و پیش از آنکه حق شخصی خود را در زندگی مطالبه کنم خواستار تحقق حقوق بشر هستم چون من با همسر خود عهد بسته ام که حق او را پیگیری کنم تا قاتلان او مجازات شوند. کبری حمیدی همسر شهید فخراوی بانوی بحرینی است که در کنار او 50 همسر و بیش از 100 مادر شهید دیگر نیز در بحرین وجود دارند. بله زنان بحرینی زیادی هستند که از ظلم و ستم نظام رنج دیده اند و این زنان مادران، همسران، خواهران یا خاله و عمه شهدا  و یا زنانی آزاده هستند که بنا بر وظیفه دینی خود در برابر نظام ظالم ایستاده اند.

وی افزود: و اکنون در حالی این سطور را می نویسم که ما بیش از 5 شهید زن و 8 زندانی زن و بیش از 70 زن توقیف شده نیز در بحرین داریم و این ظلم ها همچنان ادامه دارد..

دلگویه زن بحرینی از دستگیری و شهادت همسر

دلگویه زن بحرینی از دستگیری و شهادت همسر

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha