پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام سروستانی - بوشهر

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر از ثبت نام ۱۰۱۱ مبلغ و مبلغه در سامانه «سجام» خبر داد و گفت: از این تعداد ۶۹۴ نفر دارای کد دائمی تبلیغی و ۳۱۷ نفر دارای کد موقت تبلیغی هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی در گفتگو با خبرنگاران، با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: در مجموع ۱۰۱۱ نفر مبلغ و مبلغه، در سامانه سجام استان بوشهر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۶۹۴ نفر دارای کد دائمی تبلیغی و ۳۱۷ نفر دارای کد موقت تبلیغی هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۲۶ مبلغ سنتی در سامانه سجام ثبت نام شده اند و از مجموع افراد ثبت نام شده ۵۹۱ نفر مبلغ و ۴۲۰ نفر مبلغه هستند.

وی افزود: سامانه اینترنتی سجام، امکان رصد مناطق نیازمند به مبلغ، پوشش کامل تبلیغی آن‌ها و جلوگیری از اتلاف ظرفیت ها با اعزام تکراری به یک منطقه، امکان بسیج شبکه تبلیغی برای طرح موضوعات ضروری در حوزه تبلیغ معارف اسلام و هماهنگی در راستای جهت دهی افکار عمومی با توجه به نیاز فضای سیاسی و اجتماعی جامعه و استفاده بهینه از ظرفیت تبلیغی موجود را به سازمان تبلیغات اسلامی می دهد.

حجت‌الاسلام سروستانی ادامه داد: این سامانه به گونه ای طراحی شده که نگهداری سوابق مبلغان و فعالیت های تبلیغی آنها و صحت و دقت همراه با سرعت دسترسی بالا در ارائه گزارش های اداری، در زمره مزیت های ویژه آن باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha