جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
گفتمان دینی

حوزه/ معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری ۸۳ گفتمان دینی در سطح مدارس استان بوشهر در سال ۹۵ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا از برگزاری ۸۳ گفتمان دینی مدارس در استان بوشهر در سال ۹۵ خبر داد و گفت: از اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، برای همراهی، همکاری و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در برگزاری مطلوب گفتمان های دینی در مدارس تقدیر می کنیم.

وی با بیان این که این طرح، از طرح های موفق سازمان تبلیغات اسلامی در سطح کشور است، در ادامه سخنان خود به اهمیت پاسخگویی به شبهات نسل جوان اشاره کرد و گفت: اجرای گفتمان های دینی در مدارس، نقش بسزایی در رفع شبهات مختلف نسل جوان و دانش آموزان دارد.

حجت‌الاسلام محمودی نیا در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: موضوعات دینی در حوزه هایی از قبیل اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی اسلامی، مبانی انقلاب اسلامی، آسیب های اجتماعی، سواد رسانه ای و نحله های انحرافی متناسب با وضعیت فرهنگی اجتماعی شهرستان های مختلف نیز، در سطح استان برگزار می شود.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: در راستای تحقق شاخص گفتمان دینی، ۲۷ گفتمان دیگر تا پایان سال تحصیلی ۹۵-۹۶ در مدارس استان بوشهر برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha