شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ عبدالله الدقاق

حوزه/ شیخ عبد الله الدقاق نماینده آیت الله عیسی قاسم با تکذیب تماس حضرت آیت الله سیستانی با حاکم و دولت بحرین گفت: رژیم بحرین از این اخبار برای دلسرد کردن مردم در یاری آیت الله قاسم سوء استفاده می کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ عبد الله الدقاق نماینده آیت الله عیسی قاسم طی بیانیه ای تماس حضرت آیت الله سیستانی با حاکم و دولت بحرین در خصوص مسئله محاکمه آیت الله قاسم را با قاطعیت تکذیب کرد و گفت: رژیم بحرین از این اخبار برای دلسرد کردن مردم در یاری آیت الله قاسم سوء استفاده می کند.

متن بيانيه به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بطور ناگهانی با خبری منسوب به بنده و خبرگزاری "ارم نیوز" مواجه شدم که می گفت: حضرت آیت الله سیستانی با حاکم بحرین تماس گرفته تا مسئله آیت الله عیسی قاسم را حل و فصل کند و اینکه معظم له گفتگو و مذاکراتی را با دولت بحرین در این خصوص انجام داده است.

بنده از طرف خودم به صراحت و با قاطعیت تمام، کل این اخبار را تکذیب می کنم و می گویم: این خبر به دروغ به بنده و مرجعیت دینی نسبت داده شده است و حضرت آیت الله سیستانی هیچگونه تماسی با حاکم و دولت بحرین نداشته است.

رژیم آل خلیفه از این اخبار برای دلسرد کردن مردم در یاری آیت الله عیسی قاسم و حمایت از وی سوء استفاده می کند. ملت بحرین باید تا آخرین نفس به راه خود ادامه دهند و از آیت الله قاسم حمایت کنند و به اینگونه شایعات و دروغ پردازی ها توجهی نداشته باشند تا اینکه به پیروزی بزرگ دست یابند. والله ولي التوفیق.

عبد الله الدقاق – ایران

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha