جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم از اعزام ۹۴ مبلغ حوزوی در طرح آرامش بهاری ۹۶ استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم دوشنبه شب در مراسم افتتاحیه طرح آرامش بهاری در مجتمع فرهنگی امامزاده سیدعلی(ع) قم گفت: مقام معظم رهبری فرمودند، من به همه امامزادگان ارادت دارم و این ارادت را در همه سفرهای استانی به اثبات می رسانم؛ ایشان در هر سفر استانی تعدادی از امامزادگان واجب التعظیم را زیارت می کنند.

وی افزود: رهبر انقلاب در طول سال، امامزادگان متعددی را بدون اطلاع رسانی قبلی زیارت می کنند؛ کما اینکه در چند وقت اخیر ایشان تعدادی از امامزادگان کاشان را زیارت فرمودند؛ در شش ماه اخیر ایشان تعدادی از بقاع متبرکه تهران را زیارت کردند.

حجت الاسلام حسینی مقدم اظهارکرد: در مقام بیان نیز ایشان مجموعه سازمان و نماینده خویش در این سازمان را به حدی متوجه امامزادگان فرموده اند که در این سالها شاهد هستیم در سراسر کشور، فعالیت های جامع و هدفمند در عرصه های خدمت رسانی و رفاهی و فرهنگی و آموزشی و مدیریتی انجام شده است.

مدیرکل فرهنگ و اوقاف استان قم بیان کرد: رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با مدیران سازمان اوقاف فرمود،  مغناطیسی که در وجود بقاع متبرکه نهفته است، دلها را به خویش جذب می کنند؛ ایشان توصیه اکید داشتند که باید در امامزادگان اتفاقات جدی بیافتد.

حجت الاسلام حسینی گفت: در همین راستا، اداره کل اوقاف قم نیز خود را برای ایجاد طرح تحول ارزنده در سال آینده در زمینه بقاع متبرکه آماده کرده است.

وی افزود: از دو ماه گذشته تا کنون 20 جلسه کاری برای برگزاری طرح آرامش برگزار شده است و این طرح قطعا در دوره آینده خود در نوروز در پیش رو با کیفیت بیشتری برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی مقدم اظهارکرد: با توجه به آسیب های کمر شکن فرهنگی و اجتماعی که با نقشه دشمن در جامعه ما از طریق فضای مجازی ایجاد شده است که دردهای طاقت فرسایی بر خانواده ها ایجاد کرده است ، طرح آرامش بهاری گامی برای توسعه ارزش های اسلامی و دینی است.

مدیرکل اوقاف استان قم بیان کرد: کارگروه کودک در عرصه فضای مجازی تلاش های بسیار خوبی دنبال کرده است؛ در همین زمینه کارگروه های تخصصی در زمینه مشاوره و بیان احکام تشکیل شده است و طرح های خوبی در سال آینده اجرا خواهد شد.

وی گفت: 94 مبلغ اعزامی در استان قم در کنار سایر مبلغان آمادگی دارند که با همت هیئت امنا و خادمین و همکاران اوقاف، یک جهاد مقدس فرهنگی را به نمایش بگذارند.

حجت الاسلام حسینی افزود: مبلغان اعزامی اوقاف 23 خیمه معرفت را در استان برپا خواهند کرد و در آستان کریمه اهل بیت(ع) نیز این برنامه برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha