پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد

حوزه / معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: در نوروز ۹۶در کنار پاسخ به سؤالات مذهبی گردشگران، به سؤالات آنها در حوزه گردشگری هم پاسخ داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، مصطفی فاطمی‌نسب، شب گذشته در نشست شورای فرهنگ عمومی استان یزد که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد امام جمعه یزد با اشاره به اینکه دو کمیته برای فعالیت‌های فرهنگی در میراث فرهنگی یزد ایجاد شد، اظهار داشت: در این کمیته از اساتید دانشگاه‌ها و روحانیون بهره گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: این دو کمیته شامل کمیته‌های گردشگری مذهبی و همچنین گردشگری فرهنگی ادبی است و علاوه بر اینکه در طول سال اقدامات خوبی از آنها مشاهده کردیم، در ایام تعطیلات نوروز این دو کمیته فعال هستند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد عنوان کرد: بازخورد اقدامات این دو کمیته در طول سال بسیار خوب بود و در یکی از این بازخوردها دیده شد که یک گردشگر خارجی مراسم‌های مذهبی یزد را زیباترین مراسم‌های دینی و مذهبی جهان دانسته است.

فاطمی نسب ادامه داد: تاکنون دو جلسه در ارتباط با شیوه حضور این کمیته‌ها و راهنماهای آنها در اماکن تاریخی، فرهنگی و مذهبی برگزار شده و در این زمینه با طرح آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه هماهنگی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: سال‌های گذشته هم همکاری خوبی در این زمینه داشتیم و در کنار پاسخ به سوالات مذهبی گردشگران، به سؤالات آنها در حوزه گردشگری هم پاسخ داده می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در پایان گفت: تلفیق این دو حوزه تلفیق بسیار خوبی شده و در کنار هم رابطه خوب و دوستانه‌ای با هم برقرار کردند.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha