پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امر اللهی

حوزه/ امراللهی در جمع اساتید و بانوان طلبه با تاکید بر اینکه حرکت فردی در جامعه هنر نیست، گفت: امروز دلسوزان نظام به این نتیجه رسیده اند با توجه به تجربه سال های قبل، باید از تشتت آراء پرهیز شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، مصطفی امراللهی، دبیر شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، شامگاه دوشنبه در نشست بصیرتی سیاسی با موضوع «روشنگری انتخابات 96 » در مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) شهرستان خور و بیابانک، با بیان این که انسان فطرتاٌ مدنی الطبع است و به سوی اجتماع گرایش دارد، گفت: اسلام از رهبانیت بیزاری جسته است و بسیاری از عبادات نیز به صورت اجتماعی تعریف شده است.

این کارشناس سیاسی در ادامه اظهار کرد: به طور کلی یک کار تشکیلاتی سیاسی فراگیر و چتری که بالای سر همه اقشار،گروه ها و طبقات مختلف جامعه در سنین مختلف قرار بگیرد تا به حال نبوده است و جای آن 37  سال در کشور ما خالی است.

وی با بیان اینکه حرکت فردی در جامعه هنر نیست، افزود: امروز دلسوزان نظام به این نتیجه رسیدند با توجه به تجربه نچندان خوشایند سال قبل، بعد از تشتت آراء و مطالبات بر زمین مانده مقام معظم رهبری، یک تشکلی را در کشور شکل دهند که هدف اصلی آن مطالبه عمومی خواسته های مردم و خواسته های مقام معظم رهبری از مسؤلین قوای سه گانه باشد، در همین راستا حدود 10نفر در کشور به عنوان هیأت مؤسس، تشکیلاتی را در کشور به نام جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی  راه اندازی کردند.

امر اللهی افزود: اهداف این تشکل، جمع کردن نیروهای انقلابی متفرق زیر یک چتر به منظور پیگیری مطالبات مردم و دانستن نظر مردم است.

این کارشناس سیاسی افزود: آنچه مرام و منش این جبهه است، رعایت ادب و پرهیز از نیش و کنایه و رعایت فرهنگ سیاسی است، منش این جبهه مردمی جذب حداکثری و دفع حداقلی است.

در ادامه سید احمد مهدی نژاد امام جمعه شهرستان خور و بیابانک گفت: بحث انتخابات بحثی جدی است و باید با مطالعه وارد این بحث شد.

وی افزود: طلاب باید پیگیر مسائل انتخابات باشند و از این جلسات که بسیار موشکافانه به انتخابات می پردازد بهره کافی را ببرند و آگاهانه انتخاب کنند، چرا که دین از سیاست جدا نیست.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha