جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مشاوره

حوزه/ مسئول واحد مشاوره خواهران آستان حضرت معصومه سلام الله علیها از بهره مندی بیش از پنج هزار نفر از خدمات مشاوره ای خواهران آستان حضرت معصومه علیهاالسلام در سال ۹۵ خبرداد داد.

خانم جعفری در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» ، با بیان این که واحد مشاوره از اسفند ماه سال 89 به صورت حضوری و تلفنی شروع به فعالیت کرده است، گفت: این واحد در موضوعات خانواده، ازدواج، تربیتی، روحی و روانی، اخلاقی، تحصیلی، تغذیه، جنسی و  اعتقادی به زائران و مجاوران آستان حضرت معصومه سلام الله علیها خدمات مشاوره ای ارائه می دهد.

وی افزود: بیشترین موضوعات مشاوره در زمینه خانوادگی با دو هزار780 نفر بوده است و بعد از آن به ترتیب ازدواج  624 نفر، تربیت فرزند 554 نفر، موضوعات روحی و روانی457 نفر، موضوعات اخلاقی 415 نفر، تحصیلی 117 نفر، تغذیه 86 نفر، مسائل جنسی 22 نفر و موضوعات اعتقادی با 21 نفر مراجع قرار دارد.

مسئول واحد مشاوره خواهران آستان حضرت معصومه سلام الله علیها با تأکید بر اینکه مدت زمان مشاوره حضوری برای هر نفر  30 دقیقه است، تصریح کرد: در حال حاضر واحد مشاوره دارایدو خط تلفن 37175450به شماره های  ـ 37175422 است که علاقه مندان برای دریافت خدمات مشاوره ای می توانند با آن تماس بگیرند.

جعفری ادامه داد: در حال حاضر در واحد مشاوره خواهران آستان تعداد 35 کارشناس و هفت خادم مشغول ارائه خدمات مشاوره ای به زائران و مجاوران آستان بانوی کرامت هستند.

وی افزود: واحد مشاوره در شش ماه اول سال صبح ها از ساعت 9 صبح تا 13 و در شش ماه دوم سال از ساعت 8 صبح تا 12 به زائران و مجاوران خدمات مشاوره ای ارائه می کند.

مسئول واحد مشاوره خواهران با اشاره به گزارش ماهانه واحد مشاوره در سال 95 گفت: این واحد در فصل بهار به هزار 336 نفر، در فصل تابستان به هزار354 نفر در فصل پاییز به هزار 306نفر در فصل زمستان(تا 9اسفند)به هزار 111نفر خدمات مشاوره ای ارائه کرده است که در مجموع در سال 95 به پنج هزار 107 نفر خدمات مشاوره ای اراه شده است.

جعفری تأکید رهبر معظم انقلاب  بر ایجاد تسهیلات برای زائران و مجاوران بقاع متبرکه، جلب اعتماد و اطمینان مردم به اماکن و مشاهد حضرات معصومین (علیهم السلام)، پاسخگویی به دغدغه مسولان، مراجع و متدینین در گسترش مسائل گسست خانواده ها، طلاق های توافقی ، مسائل اخلاقی که زمینه ساز نفوذ دشمن در خانواده ها شده است  و پاسخگویی به نیازهای روز جامعه و گسترش معرف مهدوی و مشاوره دین محور را از اهداف فعالیت واحد مشاوره خواهران در آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها عنوان کرد.

وی افزود: در حال حاضر علاقه مندان برای مراجعه به واحد مشاوره می توانند به صحن حضرت جوادالائمه (علیه السلام) ، بالکن درب 18مراجعه کنند.

مسئول واحد مشاوره خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها یادآور شد: در ایام عید نوروز نیز واحد مشاوره آماده خدمت رسانی به زائران و مجاوران بوده و خدمات مشاوره ای در موضوعات مختلف به علاقه مندان ارائه می شود.

انتهای پیام /112

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha