جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی شفیعی - معاون تبلیغ و آ‌موزش‌های کاربردی حوزه علمیه استان مرکزی

حوزه/ معاون تبلیغ و آ‌موزش‌های کاربردی حوزه علمیه استان مرکزی، از اعزام روحانیون مبلغ این استان به زندان ها خبر داد و گفت: بسیاری از روحانیون اراک، از فعالیت تبلیغی در زندان ها استقبال کرده و به این مراکز اعزام می شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اراک، حجت الاسلام علی شفیعی، در جریان بازدید حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری، قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استان ها، از معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی، فعالیت های این معاونت را تشریح کرد.

وی ادامه داد: معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی، فعالیت های گسترده ای در بخش های مختلف دارد و خوشبختانه تعامل خوبی میان این معاونت با ادارات، نهادها، ارگان ها و سازمان های مختلف استان برقرار شده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی با بیان این که به دلیل وجود روستاهای بسیار زیاد در سطح استان، ظرفیت تبلیغی خوبی در این منطقه وجود دارد، گفت: در طول ایام سال، روحانیون و طلاب، به شهرستان ها، شهرها، بخش ها و روستاهای مختلف استان اعزام و به تبلیغ دین و ترویج آموزه های اهل بیت(ع) می پردازند؛ البته این اقدام در ایام خاصی چون ماه محرم و ماه رمضان، بیشتر است.

حجت الاسلام شفیعی با بیان این که علاوه بر اعزام مبلغان دینی به شهرستان ها و روستاهای سطح استان، برخی از روحانیون مبلغ این استان به زندان ها اعزام می شوند، گفت: روحانیون اراک، از فعالیت تبلیغی در زندان ها استقبال کرده و به این مراکز اعزام می شوند تا امر تبلیغ دین را برای زندانیان انجام دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha