پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بازیگر معروف آمریکایی، اشغال‌گری اسرائیل را محکوم کرد

حوزه/ ریچارد گیر بازیگر معروف آمریکایی و فعال حقوق بشر در مصاحبه با روزنامه صهیونیستی هاآرتص، با انتقاد از رژیم صهیونیستی اشغال سرزمین‌های فلسطین و شهرک‌سازی غیرقانونی اسرائیل را «یک تحریک پوچ» خواند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»به نقل از imemc، یک بازیگر معروف و شناخته شده آمریکایی در مصاحبه با روزنامه صهیونیستی هاآرتص، با انتقاد از رژیم صهیونیستی اشغال سرزمین‌های فلسطین و شهرک‌سازی غیرقانونی اسرائیل را «یک تحریک پوچ» خواند.

ریچارد گیر، بازیگر آمریکایی و فعال حقوق بشر،  در سخنانی غیرقابل انتظار به روزنامه صهیونیستی گفت: قطعا این اشغال منجر به نابودی همه می‌شود و هیچ دفاعی از آن وجود ندارد. شهرک‌سازی یک تحریک پوچ است و از دیدگاه بین‌المللی نیز کاملا غیرقانونی محسوب می‌شود.

وی در ادامه شهرک‌سازی صهیونیست‌ها را اینگونه توصیف کرد: این اقدام قطعا بخشی از برنامه رژیمی نیست که مدعی می‌باشد به دنبال ایجاد صلح است.

ریچارد گیر با بیان اینکه مخالف اعمال خشونت آمیز است، در ادامه سخنانش گفت: هزینه و بهای امنیت اسرائیل را نباید فلسطینی‌ها بپردازند.

گیر در سپس همچنین با انتقاد از نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، شکستن سکونت سازمان‌های عام المنفعه در سرزمین‌های اشغالی در رابطه با جنایاتی که نظامیان اسرائیلی علیه مردم فلسطین انجام می‌دهند را تحسین کرد.

وی همچنین سیاست‌های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را در رابطه با مسئله پناهندگان و منع ورود مسلمانان به آمریکا مورد انتقاد قرار داده و گفت: ترامپ وانمود می‌کند که پناهنده و تروریست معنای یکسانی دارد. حال آن که پیش از این ما پناهنده را کسی می‌دانستیم که از آتش جنگ گریخته است، کسی که به کمک ما نیاز دارد.

ریچارد گیر از تمام مردم و سیاستمداران خواست در هر مقام و شغلی به مخالفت با سیاست‌های ترامپ پرداخته و در ادامه گفت: ما باید هوشیار باشیم. در انتخابات شرکت کنیم و اجازه ندهیم بار دیگری فردی چون ترامپ به مقام ریاست جمهوری برسد. متاسفانه ما تنبل شده‌ایم و اگر به این وضعیت ادامه بدهیم دموکراسی به جایی نمی‌رسد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha