پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه بوشهر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، با بیان این که خدا طلاب را برای سربازی امام زمان(عج) گلچین می کند، تأکید کرد: خانواده ها و طلاب باید قدردان این نعمت باشند و از آن مراقبت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام و المسلمین رضا خدری، صبح امروز در نشست اولیاء طلاب مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) شهرستان دیر استان بوشهر با اساتید این مدرسه، اظهار داشت: خانواده‌های طلاب باید بدانند که خیر و برکت دنیا و آخرت به آنها روی آورده است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان این که این یک واقعیت است که خدا طلاب را برای سربازی امام زمان(عج) گلچین می کند، تأکید کرد: خانواده ها و خود طلاب باید قدردان این نعمت باشند و از آن مراقبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: ممکن است در ابتدا خانواده ها روی خوشی به طلبه شدن فرزندشان نشان ندهند، اما در آینده که به جایگاه معنوی و پر فضیلت آن پی خواهند برد و خودشان از مشوقان اصلی فرزندان شان می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین خدری در پایان سخنان خود، گفت: کسب علم یک فضیلت است و قدم برداشتن در مسیر آموختن علوم دینی و مذهبی از با فضیلت ترین کارهاست و از این رو باید قدر آن را بدانیم.

*طلاب باید در خدمت امام زمان(عج) باشند

حجت الاسلام ابراهیم بحرانی، مدیر مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) شهرستان دیّر استان خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: ما به عنوان یک طلبه و روحانی باید همچون یک سرباز در خدمت امام زمان(عج) و مکتب امام جعفر صادق(ع)  باشیم و در این راستا قدم برداریم.

برپایه این گزارش، در پایان این نشست از خانواده های اساتید و طلاب مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) شهرستان دیّر تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha