جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمد همایون زرینه، امام جمعه شهرستان بویین زهرا استان قزوین

حوزه/ امام جمعه شهرستان بویین زهرا استان قزوین، با بیان این که زنان نقش برجسته ای برای پیشرفت همه جانبه جامعه و خانواده دارند، گفت: هدف ما در تقویت جایگاه خانواده در جامعه مسلمان ایران، باید ترویج سبک زندگی ایرانی-اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد همایون زرینه، امام جمعه شهرستان بویین زهرا استان قزوین، امروز در مراسم تجلیل از طلاب خواهر این شهرستان، اظهار داشت: ما ایرانیان باید الگوی زندگی خود را ائمه معصومین(ع) قرار دهیم؛ و همچنین باید سیر آموزه های قرآنی را به عنوان سبک زندگی خود در همه امور مورد توجه داشته باشیم.

وی در ادامه سخنان خود به جایگاه بانوان در نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: در انقلاب اسلامی، نقش زنان در عرصه های مبانی عقیدتی دین مبین اسلام، دفاع مقدس و تربیت فرزندان، احیاء شده است.

امام جمعه بویین زهرا با بیان این که یکی از اهداف و توطئه های دشمنان، سست کردن بنیان خانواده ها و به انحراف کشاندن نقش زنان در اعتلای خانواده و جامعه ایرانی است، گفت: زنان نقش برجسته ای برای پیشرفت همه جانبه جامعه و خانواده دارند و نظام جمهوری اسلامی نیز بر این عقیده تأکید می کند.

وی با بیان این که هدف ما در تقویت جایگاه خانواده در جامعه مسلمان ایران، باید ترویج سبک زندگی ایرانی-اسلامی باشد، گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی قصد دارند جایگاه زنان در جامعه مسلمان ایران را بی ارزش تلقی کرده و در نهایت با معیارهای خود، آنان را از راه صحیح منحرف کنند که در این شرایط، وظیفه طلاب و اساتید خواهر برای مقابله با این توطئه های دشمنان، بسیار حساس تر و سنگین تر از گذشته است.

حجت الاسلام همایون زرینه با اشاره به تلاش دشمن برای نفوذ فرهنگ منحط غرب در جامعه مسلمان ایران، گفت: در این راستا، توجه جدی مسئولان برای مقابله با این معضلات، بسیار ضروری است.

خاطرنشان می شود، در پایان این مراسم از 25 نفر از طلاب حوزه خواهران شهرستان بویین زهرا استان قزوین تجلیل شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha