جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر مدرسه علمیه سنقر استان کرمانشاه در جمع نونهالان این شهرستان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان سنقر با بیان این که صله رحم از خوبی های نوروز است، گفت: بجای آوردن صله رحم یکی از راههای اصلی درمان افسردگی در انسانهاست و از سوی دیگر صله رحم باعث می شود که کینه ها و کدورت ها در بین برادران دینی برطرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی(ره) سنقر به همراه تعدادی از روحانیون، طلاب و مسئولان محلی از مهد قرآنی "ریحانه النبی" این شهرستان بازدید به عمل کردند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی(ره) سنقر در جریان این بازدید گفت: حضور در این مکان و دیدار با نونهالان و آینده سازان این مرز و بوم، برای بنده و سایر همکاران باعث تقویت روحیه معنوی و دینی است.

حجت الاسلام بنی عامریان عنوان کرد: سرکشی و دیدار از هم نوعان در دین مبین اسلام و از سوی ائمه اطهار علیهم السلام مکرراً گوشزد شده و در احادیث آمده است که صله رحم باعث طول عمر بشر می شود و این موضوع را علم روانشناسی امروز هم اثبات کرده است.

وی در ادامه به آثار اجتماعی صله رحم اشاره کرد و گفت: در روایات آمده که اگر کسی صله رحم را به جای نیاورد کار وی امری مذموم و ناپسند قلمداد می شود، زیرا صله رحم باعث نشاط و آرامش انسان می گردد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی(ره) سنقر افزود: بجا آوردن صله رحم یکی از راههای اصلی درمان افسردگی در انسانهاست و از سوی دیگر صله رحم باعث می شود که کینه ها و کدورتها در بین برادران دینی برطرف شود، لذا باید گفت که صله رحم و دیدار از همنوعان آثار اخروی و معنوی بسیاری به همراه خود دارد.

گفتنی است که در این جلسه، از سوی حجت الاسلام مجید بنی عامریان، مدیر مدرسه علمیه شهرستان سنقر به نونهالان حافظ قرآن کریم از یک تا 15 سوره جوایزی اهدا گردید.

همچنین در ادامه این مراسم از مربیان این مهد قرآنی به خاطر تلاش های بی شائبه آنها تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha