شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه تفکر مکتب و انقلاب اسلامی ما داشتن روحیه جهادی است، گفت: مایه رشد جامعه کمک به مردم و روحیه جهادی است، نه قیافه های اتو کشیده و امید است این تفکر در میان جوانان و نوجوانان گسترش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام  و المسلمین سید علیرضا عبادی، پیش از ظهر امروز در دیدار با گروه جهادی طلاب و روحانیون فعال در ایام نوروز خطاب به آنان اظهار داشت: شما هستید که حرف دین می زنید وباید فرمایش مقام معظم رهبری که می فرمایند" اگر می خواهید رشد کنید در این حوزه ها وارد شوید" را باید آویزه گوشمان کنیم و به آن عمل کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تفکر، مکتب و انقلاب ما روحیه جهادی است، خاطر نشان کرد: مایع رشد کمک به مردم و روحیه جهادی است نه قیافه های اتو کشیده و امید است این تفکر در میان جوانان و نوجوانان گسترش یابد.

وی با بیان این که بهترین راه خودسازی اجرای عدالت و عدل است، فلسفه وجودی عالم،  اصلاح خلق دانست و افزود: در این عالم هیچ هنری بالاتر از خودسازی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی خاطرنشان کرد: مکتب انبیاء که در مکتب اهل بیت(ع) خلاصه می‌شود و به مکتب عدلیه معروف می باشد، دیدگاهش احسن است و در مکتب عدلیه خشم، خشونت و احساسات باید مهندسی و کنترل شود.

وی افزود: با کنترل خشم، شهوت و غضب و استفاده درست از آن می‌توان آنها را به حسنه تبدیل کرد و انسان  می‌تواند با مدیریت  و مهندسی صحیح خشم وخشونت، احساسات را کنترل کرده ودر جای مناسب از آن استفاده کند.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی اظهار کرد: عالی ترین زیبایی‌ها را می‌توانیم با دست خودمان بسازیم و امام خمینی(ره) نمونه کامل اخلاق مداری بوده، به گونه ای که بسیاری از شخصیت‌ های بزرگ دنیا آرزوی یک بار دیدن ایشان را از نزدیک داشتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  در پایان گفت: ایستادگی در برابر ظالمان و ستمگران از بزرگترین عبادت است واجر این مهم حتی از امر به معروف ونهی ازمنکر بالاتر است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha