پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
قرآن

حوزه/ مسئول آموزش های غیر حضوری مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، گفت: در سال ۱۳۹۵ برای ۷۰۰ نفر از کسانی که در آزمون ها شرکت کرده و حد نصاب نمره قبولی را کسب کرده اند گواهینامه پایان دوره صادر شده است.

علی اصغر کارشناس در گفت و گو خبرگزاری «حوزه» گفت: در طول سال 1395، بخش آموزش های غیر حضوری مرکز قرآن و حدیث حرم کریمه اهل بیت(ع) 11 مرحله آزمون، ویژه برادران و خواهران برگزار کرده و در این آزمون ها بیش از 1200 نفر شرکت کرده اند.
مسئول آموزش های غیر حضوری مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، افزود: در این بخش نسبت به سال گذشته، 3 دوره جدید، با موضوعات مهدویت، احکام ویژه بانوان و تربیت فرزند به موضوعات قبلی اضافه شده است که در مجموع 17 دوره با عناوین مختلف در این مرکز به صورت غیر حضوری آموزش داده و آزمون آن برگزار می شود.
علی اصغر کارشناس خاطر نشان کرد: اکثر کسانی که در این دوره ها ثبت نام و در آزمون ها شرکت می کنند مجاورین حرم کریمه اهل بیت(ع) بوده و تعدادی نیز از زائرین و ساکنان شهرستان ها می باشند و از تمامی اقشار جامعه و تمامی سنین و تحصیلات مختلف اعم از خواهران و برادران در آموزش های غیر حضوری شرکت می کنند.
وی اظهار داشت: در طول یکسال حدود 2036 جلد کتاب و 250 عدد لوح فشرده از منابع و محتوای دوره ها در اختیار ثبت نام کنندگان قرار داده شده است.
کارشناس با اشاره به عناوین دوره های برگزار شده گفت: دوره روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، حفظ و ترجمه، مفاهیم و تفسیر، سیر مطالعاتی کتاب های شهید مطهری، مهدویت، احکام بانوان، تربیت فرزند، اندیشه های فرهنگی مقام معظم رهبری، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و...از جمله عناوین و موضوعاتی است که به صورت غیر حضوری در این بخش آموزش داده می شود.
مسئول آموزش های غیر حضوری مرکز قرآن و حدیث حرم کریمه اهل بیت(ع) اظهار داشت: در سال 1395 برای 700 نفر از کسانیکه در آزمون ها شرکت کرده و حد نصاب نمره قبولی را کسب کرده اند گواهینامه پایان دوره صادر شده است.
وی در پایان گفت: از ابتدای سال 1394 که بخش آموزش های غیر حضوری فعالیت خود را آغاز کرده تا کنون بیش از 1500 گواهینامه پایان دوره برای کسانیکه حد نصاب نموره قبولی را در آزمون ها کسب کرده اند، صادر کرده است.
انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha