جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمدرضا سبحانی - امام جمعه موقت شهرستان کوهدشت لرستان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) شهرستان کوهدشت گفت: مبلغان برای تحکیم بنیان خانواده، باید سیره عملی زندگانی آن حضرت را در محورهای تبلیغی خود لحاظ نمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام محمدرضا سبحانی، صبح امروز در جمع خواهران طلاب خواهر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهرستان کوهدشت، با تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، روز زن و روز مادر، اظهار داشت: حضرت زهرا(س) الگویی بی بدیل و والا برای زنان در ابعاد مختلف زندگی است.

وی افزود: شیوه همسرداری، تربیت فرزند، ساده زیستی، قناعت و رعایت حجاب و عفاف آن بانوی بزرگ، باید در ارائه سبک زندگی اسلامی، برای همگان تبیین و تشریح گردد.

امام جمعه موقت شهرستان کوهدشت با اشاره به اینکه مبلغان وظیفه سنگینی در معرفی ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) به زنان و دختران جامعه دارند، گفت: مبلغان برای تحکیم بنیان خانواده، باید سیره عملی زندگانی آن حضرت را در محورهای تبلیغی خود لحاظ نمایند.

مدیر مدرسه علمیه برادران باقرالعلوم(ع) شهرستان کوهدشت با اشاره به اینکه اخلاص در انجام امور، از مهمترین تکالیف و وظایف انسان ها در برابر پروردگار است، خاطر نشان کرد: اخلاص در کارها موجب خواهد شد، بهترین و زیباترین سرنوشت ها برای انسان رقم زده شود.

حجت الاسلام سبحانی، در ادامه سخنانش، طلاب خواهر حاضر در این مراسم را به کسب تهذیب نفس و علم دعوت کرد و گفت: طلاب باید از هر فرصتی برای تبلیغ آموزه های دین مبین اسلام در جامعه و به ویژه در بین دختران و زنان جامعه استفاده نمایند.

برپایه این گزارش، برگزاری مسابقه حفظ قرآن کریم و احکام، تجلیل از طلاب ممتاز تحصیلی، تجلیل از برگزیدگان مسابقه بانوی کرامت، خطبه فدکیه و همچنین بسیجیان نمونه، از دیگر برنامه های فرهنگی جشن میلاد بزرگ بانوی اسلام در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهرستان کوهدشت بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha