پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار سردار اشتری  فرمانده نیروی انتظامی با حضرت آیت الله صافی گلپایگانی

حوزه/ کار بزرگی که شما انجام می‌دهید نزد خداوند متعال ثواب و اجر بسیار زیادی دارد، کار شما مقدس و عبادت است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سردار اشتری  فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز با حضرت آیت الله صافی گلپایگانی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار حضرت آیت الله صافی گلپایگانی از خدمات پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی تقدیر و تشکر نمودند و گفتند: کار بزرگی که شما انجام می‌دهید نزد خداوند متعال ثواب و اجر بسیار زیادی دارد، کار شما مقدس و عبادت است.

معظم له تصریح کردند: آسایش و امنیت و رفاه مردم همه بستگی به کار و زحمات شما دارد. امروز اگر کشور ما بحمدالله تعالی در امنیت و آسایش هست همه از توجهات حضرت ولی عصر آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف می‌باشد؛ که افتخار داریم همه سرباز آن حضرت باشیم.

ایشان افزودند: مردم ما قدرشناس هستند و قدر زحمات شما را می‌دانند، شما هم باید خودتان بر این نعمت بزرگ و شغل مقدسی که دارید شاکر باشید؛ که ان شاءالله تعالی با اخلاص و نیت پاک، قلب مقدس آقا امام زمان عج را بتوانید از خودتان راضی نمائید.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی ابراز داشتند: من برای شما و برای خدمتگزاران به مردم دعا می کنم و امیدوارم که سالی پربرکت و خیر، توأم با آرامش و امنیت کامل و رفع نگرانی ها و مشکلات مردم، مخصوصاً مشکلات اقتصادی باشد. که آن هم با تدبیر و سعی و تلاش فراوان و درایت همه مسئولین ان شاءالله فراهم خواهد گشت.

ایشان گفتند: سلام من را به همه پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی به خصوص کسانی که در این روزهای تعطیل برای آسایش و امنیت مردم تلاش می‌کنند برسانید و به آنها بگوئید که ما دعاگوی همه شما هستیم، امیدوارم روز به روز به عزت و عظمت سربلندی مملکت اسلامی ما افزوده شود و منطقه به طور کامل از شر دشمنان اسلام راحت گردد و همه مسلمانان در امنیت و رفاه کامل قرار گیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha