پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار اشتری ، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

حوزه/ فرمانده نیروی انتظامی کشورمان ضمن هشدار به رانندگان گفت: اعمال قانون خودروهای متخلف در ایام نوروزی به صورت ویژه دنبال می ‌شود و پلیس با حرکت ‌های نامعقول به شدت برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌ سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان قم در جمع خبرنگاران اظهارداشت: قرارگاه های نوروزی در استان ها از 25 اسفند سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده که تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: 300 هزار نیروی پلیس در این قرارگاه ها در سراسر کشور فعالیت می کنند و در کنار آنها جمعیت قابل توجهی از دستگاه های مختلف به منظور تامین امنیت و آرامش مردم در تلاش هستند.

سردار اشتری ادامه داد: یکی از اقدامات صورت گرفته افزایش توان نیروی انسانی و تجهیزات پلیس راه بوده که نیروی انتظامی به صورت ویژه در راستای وظایف خود تلاش می کند.

وی به محورهای مواصلاتی استان قم اشاره کرد و افزود: این محورها حجم قابل توجهی از ترددهای نوروزی را به خود اختصاص داده است و با همکاری دستگاه‌ های اجرایی به ویژه نیروهای امدادی و لطف خداوند، کم‌ترین خسارت‌ ها به این محورهای مواصلاتی اختصاص داشته  و شاهد کاهش آمار جانباختگان و تصادفات نسبت به سال گذشته هستیم.

فرمانده ناجا ادامه داد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در اولویت برنامه ها باید باشد و امیدواریم که رانندگان توصیه های پلیس را جدی گرفته و با رعایت قوانین آرامش خود و دیگران را بر هم نزنند.

وی به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: اجرایی کردن این توصیه ها به صورت ویژه در نیروی انتظامی دنبال خواهد شد تا بتوانیم به مطالبات ایشان پاسخ دهیم.

سردار اشتری به وضعیت جوی برخی از استان ها اشاره کرد و افزود: متاسفانه این امر موجب شده تا ترددها با مشکل مواجه شود و از این رو باید رانندگان با آمادگی کامل و تجهیزات لازم به این استان ها سفر کنند.

فرمانده نیروی انتظامی ضمن هشدار به رانندگان گفت: اعمال قانون خودروهای متخلف در ایام نوروزی به صورت ویژه دنبال می ‌شود و  پلیس با حرکت ‌های نامعقول به شدت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha