شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نوروز

حوزه/ رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد، با بیان این که در ایام نوروز، نیازمندان را فراموش نکنیم، گفت: برکت در زندگی از آثار کمک به محرومان و دستگیری از نیازمندان است.

حجت الاسلام صادق جعفرپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، ضمن تبریک سال نو و با اشاره به اهمیت احسان و نیکوکاری در این ایام و همچنین تأکیدات دین مبین اسلام و اهل بیت(ع) در خصوص این کار پسندیده،‌ اظهار دا شت:‌ بنابر روایات دینی ما، کمک کردن و دستگیری از نیازمندان در مکتب اهل بیت(ع) وجود داشته و بخشندگی و سخاوت همواره از سفارشات اهل بیت(ع) بوده است.

وی با بیان اینکه همراه با نو شدن طبیعت، سنت حسنه نیکوکاری و بخشش نیز در بین ایرانیان نوع دوست، شتاب می گیرد، بیان داشت: همراه با آغاز سال نو، مردم مسلمان و نوع دوست ایران اسلامی در حد توان و وسع مالی خود از نیازمندان و محرومان دستگیری می کنند.

رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد ابراز داشت: مسمانان و شیعیان با افتخار به بخشش و سخاوت مکتب اهل بیت(ع)، با تمام توان، شادی و نشاط سال نو را با حمایت از محرومان و نیازمندان تقسیم می نمایند.

حجت الاسلام جعفرپور با اشاره به اینکه تقسیم شادی با دیگران آرامش روحی و روانی را برای انسان به همراه دارد، تصریح کرد:‌چه بسا نشاندن لبخند بر لبان یتیمان و نیازمندان، سعادت ابدی انسان را تضمین نماید.

وی با اشاره به اینکه دستگیری از محرومان و نیازمندان موجب خیر و برکت در زندگی انسان خواهد شد خاطر نشان کرد: کمک و بخشش به دیگران، شفاعت افراد را در قیامت به همراه دارد.

رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد، با تأکید بر فرهنگ سازی کمک به محرومان به ویژه در ایام نوروز،‌ گفت: ‌مبلغان، رسانه ها و خیران، فرهنگ نوع دوستی و همدلی را در جامعه تقویت نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha