جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله العظمی وحید خراسانی

حوزه/ حضرت آیت الله حسین وحید خراسانی گفتند: همان طوری که صحت بدون طبیب میسر نیست، امنیت نیز بدون نیروی انتظامی محقق نمی‌شود و من برای این نیرو دعا می کنم چون اهمیت کار نیروی انتظامی را می دانم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» معظم له در دیدار فرمانده نیروی انتظامی کشورمان با اشاره به اهمیت وظیفه این نیرو اظهارداشتند: عالم دور نظم و انتظام می‌گردد، امام علی(ع) فرمود که امر شما باید منتظم باشد، ان شاء الله نیروی انتظامی در اثر خدمتی که به مردم می‌کند، بسیار موفق باشد.

معظم له با بیان اینکه قرائت قرآن و هدیه آن به امام زمان(عج) را ترک نکنید و در همه کارها موفق باشید افزودند: به نوبه خودم دعاگوی شما هستم، ان شاء الله سعی کنید که شعائر مذهبی به خصوص در شهر قم که مرکز شیعه است، به بهترین وجه انجام شود.

حضرت آیت‌الله وحید خراسانی با اشاره به جایگاه نیروی انتظامی ادامه دادند: من برای این نیرو دعا می‌کنم، چون اهمیت کار نیروی انتظامی را می‌دانم، همان طوری که صحت بدون طبیب میسر نیست، امنیت نیز بدون نیروی انتظامی محقق نمی‌شود، بنا بر این دعاگوی شما هستم و توفیق شما را از خداوند خواستارم.

معظم له با بیان اینکه مردم باید قدردان نیروی انتظامی باشند چرا که امنیت مملکت وابسته به این نیرو است، گفتند: مملکت دور محور نظم و انتظام می‌گردد، متکلف عمده این نظم آقایان هستند، این کار اگر با دقت انجام شود، از افضل قربات است، از امروز همه تلاش خودتان را برای قرآن قرار بدهید، اگر آیات قرآن را می‌خوانید، ثواب آن را به امام زمان(عج) هدیه کنید، ان شاء الله مشمول نظر آن حضرت شده و در همه کارها موفق می‌شوید.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha