جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اسرائیل دوربین‌های امنیتی در روستاهای فلسطینی نصب می‌کند

حوزه/ رژیم صهیونیستی پیش از این صدها دوربین مدار بسته در سرزمین‌های اشغالی نصب کرده بود، اما این نخستین باری است که تجهیزات نظارتی در داخل روستاهای فلسطینی کار گذاشته می‌شوند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از imemc، نظامیان صهیونیستی به منظور سرکوب حرکات مردمی و انتفاضه مردم فلسطین، جدیدا اقدام به نصب تعداد زیادی دوربین‌های مدار بسته در مناطق فلسطینی‌نشین مختلف کرانه باختری و روستاهای فلسطینی کرده‌اند.

نظامیان رژیم صهیونیستی و مهندسان ارتش اسرائیل روز شنبه چندین دوربین نظارتی را داخل و در نزدیکی روستاهای کرانه باختری اشغالی نصب کرده‌اند و مدعی شده‌اند که این نصب این دوربین‌ها به منظور ممانعت از حملات فلسطینی‌ها به سربازان وشهرک‌نشینان صهیونیست بوده است.

این درحالی است که نظامیان اسرائیلی چندین دوربین را در یک جاده اصلی در نزدیکی روستای جنتا، در شرق بیت لحم، صدها متر دور از جاده مورد استفاده سربازان و صهیونیست‌های ساکن شهرک‌های غیرقانونی نصب کرده‌اند. سربازان همچنین چندین دوربین‌ مداربسته نظارتی را در نزدیکی روستای کفل هریس، در جنوب نابلس در بخش شمالی کرانه باختری کار گذاشته‌اند.

رژیم صهیونیستی پیش از این صدها دوربین مدار بسته در جاده‌های اصلی و اتصالات و مناطق مختلف کرانه باختری، همچنین در جاده‌هایی که توسط نظامیان ارتش و شهرک‌نشینان صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گرفت نصب کرده بود، اما این نخستین باری است که چنین دوربین‌ها و تجهیزات نظارتی در داخل روستاهای فلسطینی کار گذاشته می‌شوند که حتی توسط شهرک‌نشینان نیز مورد استفاده قرار نمی‌گیرند.

ارتش اسرائیل همچنین آرایش نظامی خود را در جاده‌ای که در آن دوربین‌ها نصب شده اند افزایش داده است، که ظاهرا هدفش تلاش برای جلوگیری از تخریب دوربین‌ها عنوان شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha