جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اخراج ده‌ها فلسطینی از خانه‌هایشان در بیت المقدس

حوزه/ نیروهای رژیم صهیونیستی روز گذشته به بهانه اجرای تمرینات نظامی، چند خانواده فلسطینی در بیت المقدس اشغالی را مجبور به تخلیه خانه‌هایشان کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از middleeastmonitor، نیروهای رژیم صهیونیستی روز گذشته چند خانواده فلسطینی در بیت المقدس اشغالی را مجبور به تخلیه خانه‌هایشان کردند.
به گفته خبرنگاران فلسطینی، رژیم صهیونیستی 9 خانوار فلسطینی را مجبور کرده که منازل‌شان را در منطقه شمالی آل اغوار در سمت شرقی کرانه باختری تخلیه کنند.
مقامات اشغالگر مدعی شدند که این دستورات در پی برنامه‌های جدید ارتش اسرائیل برای شروع تمرینات نظامی در منطقه دره اردن صادر شده است.
معتز بشارت، یک مسئول ارشد ناظر بر فعالیت‌های شهرک سازی اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی روز گذشته به خبرنگاران گفت: اداره عمران رژیم صهیونیستی حکم تخلیه منازل 9 خانوار فلسطینی در منطقه راس الاحمر در شمال شرق طوباس را به آنان داده و این خانواده‌های فلسطینی مجبور هستند تا پایان روز پنج شنبه منازل‌شان را تخلیه کنند زیرا اسرائیل می‌خواهد در این منطقه تمرینات نظامی انجام دهد.
به گفته بشارت، تعداد اعضای خانواده‌های فلسطینی که مجبور به تخلیه منازل‌شان هستند 43 نفر می‌باشد که اکثریت آنان را زنان و کودکان فلسطینی تشکیل می‌دهند.
رژیم صهیونیستی پیش از این اعلام کرده بود که از روز یکشنبه این هفته یک سری تمرینات نظامی در چندین منطقه از کرانه باختری اشغالی انجام می‌دهد که تا روز پنج شنبه ادامه خواهند داشت.
گروه‌های حقوق بشر بین المللی ادامه اشغال نظامی و هدف قرار دادن خانواده‌های فلسطینی در دره اردن، چه از طریق تخلیه یا تخریب منازل‌شان را بخشی از نقشه توطئه آمیز رژیم صهیونیستی برای کنترل کامل این منطقه می‌دانند. زیرا این ناحیه از نظر استراتژیک که در سطوح کشاورزی و چه نظامی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha