پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
یمن

حوزه/ کنفرانس عمومی احزاب عربی استقامت ملت یمن و جانفشانی آنان را در برابر نیروهای متجاوز سعودی و تروریسم حمایت شده از سوی رژیم صهیونیستی، ستود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، کنفرانس عمومی احزاب عربی استقامت ملت یمن و جانفشانی آنان را در برابر نیروهای متجاوز سعودی و تروریسم حمایت شده از سوی رژیم صهیونیستی، ستود.

قاسم صالح دبیر کل کنفرانس عمومی احزاب عربی در بیانیه این کنفرانس گفت: پیروزی های ملت یمن و سوریه در مقابل تروریسم حمایت شده از سوی رژیم صهیونیستی ستودنی است.

وی گفت: در دومین سالگرد تجاوز وحشیانه علیه یمن از سوی نیروهای موسوم به ائتلاف عربی به رهبری رژیم آل سعود، دبیر کل کنفرانس عمومی  احزاب عربی این تجاوز و جنگ ظالمانه را محکوم می کند و آن را خطرناک ترین جنایتی می داند که اینان علیه ملت فقیر و صلح طلب یمن مرتکب شدند و این ملت در معرض فاجعه ای انسانی مزمن قرار گرفتند که در خدمت به دشمن امت اسلامی صورت می گیرد.

صالح افزود: ما با توجه به مسئولیت خود و تاکید بر وحدت امت اسلامی، دوری از خونریزی، نپذیرفتن سکوت نا به جای کشورهای عربی و بین المللی در برابر کشتار دسته جمعی مردم یمن و محاصره ظالمانه زمینی، هوایی و دریایی، زیر پا گذاشتن قوانین بین المللی و ارزش های انسانی، ما با توجه به همه آنچه ذکر شد، از نیروهای ملی یمن می خواهیم که به راه درست برگردند و مصلحت کشور را مورد توجه قرار دهند و قبل از این که فرصت از دست برود، یمن را نجات دهند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha