جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید طاهر الهاشمی

حوزه/ سید طاهر الهاشمی از رهبران شیعه مصر با تاکید بر اینکه نشست سران عرب که در اردن برگزار شد، هیچ دستاورد و خروجی نداشت اظهارداشت: چگونه نشست سران عرب بدون حضور سوریه انجام می گیرد؟

سید طاهر الهاشمی، از رهبران شیعه مصر و عضو مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام) در گفتگو با سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، با تاکید بر اینکه نشست سران عرب که در منطقه "البحر المیت" در اردن برگزار شد، هیچ دستاورد و خروجی نداشت، پرسید: چگونه نشست سران عرب بدون حضور سوریه انجام می گیرد؟

وی افزود: چگونه است که مسائل و مشکلات در این نشست به صراحت بررسی نمی شود؟ آیا یک حاکم عربی جرأت دارد از مظلومیت ملت یمن در پی تجاوز عربستان به یمن آن هم در دومین سال متوالی، صحبت کند؟  آیا یک حاکم عربی جرأت می کند به رژیم صهیونیستی نسبت به یهودی سازی قدس هشدار دهد؟ من معتقدم که این نشست، از واقعیت اوضاع سیاسی عربی می گذرد و به محکوم کردن و تقبیح کردن اکتفا می کند و سپس از تجاوز عربستان حمایت کرده و ایران را مورد حمله قرار می دهد.

الهاشمی ادامه داد: این چنین آمریکا به نابود سازی انسانی و مادی و تفرقه افکنی بین اعراب ادامه می دهد و تمام این مسائل به خاطر این است که حاکمان و پادشاهان عرب به عنوان بازیچه ای در دست دولت های غربی قرار گرفتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha