جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید علی فضل الله

حوزه/ حجت الاسلام سید علی فضل الله در دیدار با هیئتی از جنبش جهاد اسلامی فلسطین به ریاست ابوعماد الرفاعی نماینده این جنبش در لبنان در خصوص اوضاع فلسطین و لبنان و منطقه بحث و گفتگو کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید علی فضل الله در دیدار با هیئتی از جنبش جهاد اسلامی فلسطین به ریاست ابوعماد الرفاعی نماینده این جنبش در لبنان در خصوص اوضاع فلسطین و لبنان و منطقه بحث و گفتگو کرد.

الرفاعی در این دیدار از وجود توطئه های بین المللی که سعی دارد مسئله فلسطین را هدف قرار دهد و اوضاع نابه سامان اردوگاه ها و حوالی آن ابراز نگرانی کرد و گفت: تلاش های زیادی برای پایان دادن به مسئله فلسطین از طریق راه حل منطقه ای که زمینه را برای قرار گرفتن رژیم صهیونیستی به عنوان جزئی از منطقه آماده می کند، انجام می گیرد.

وی هشدار داد که اولین گام این پروژه یا سناریو در واقع تجاوز احتمالی به غزه برای اجبار فلسطینی ها برای به رسمیت شناختن رژیم است و افزود: کسانی هستند که تلاش می کنند تا اردوگاه های فلسطینی در لبنان را به عنوان مکان یا مخفیگاه تروریست ها یا مخالفین قانون معرفی کنند و در میان اردوگاه ها و اطراف آن آشوب و نا به سامانی بوجود آورند.

سید فضل الله: می ترسیم تلاش های انجام گرفته به مسئله فلسطین پایان دهد

حجت الاسلام سید علی فضل الله از توطئه ها و برنامه ریزی های انجام گرفته برای پایان دادن به مسئله فلسطین، به ویژه در این برهه سخت و در سایه درگیری ها و پیچیدگی های بین المللی و منطقه ای، ابراز نگرانی کرد.

وی همچنین بر ارتباط بین فعالین اردوگاه ها و اطراف آن برای تحکیم روابط بین دو ملت تاکید کرد و گفت: این روابط در تقویت استقرار و آرامش در این منطقه و تقویت مقاومت فلسطین و لبنان در مبارزه با توطئه های فتنه انگیزان نقش مهمی دارد.

سید فضل الله تصریح کرد: در روز زمین، بر آگاهی ملت فلسطین و پایداری آنان در سرزمین خود، مقاومت آنان در مقابل اشغالگران صهیونیستی، اشغالگری شهرک سازان صهیونیستی با هر روش ممکن و مقابله با تمام توطئه هایی که علیه فلسطین انجام می گیرد، تاکید می کنیم و جانفشانی و مقاومت ملت فلسطین را می ستاییم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha