شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک

حوزه/ نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، یکی از اهداف دشمن از سرمایه گذاری و فعالیت جدی در فضای مجازی را استحاله فرهنگی جامعه ایران اسلامی دانست.

حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: امروز دشمنان از طریق ابزار فضای مجازی به دنبال ایجاد تغییر در فرهنگ ما و به تدریج استحاله فرهنگی هستند و این همان مساله ای است که بارها و بارها رهبر معظم انقلاب نسبت به آن هشدار داده اند.

وی افزود: آنچه مسلم است این که در شرایط کنونی دشمن با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز از جمله شبکه های فراگیر اجتماعی و غیره می کوشد تا جامعه اسلامی ما را دچار استحاله فرهنگی کند تا بعد از این مساله راحت تر بتواند به اهداف دیگر خود در ابعاد سیاسی و اقتصادی و نظامی دست یابد.

این نماینده مجلس همچنین با بیان این که ما نیز باید از ظرفیت موجود در فضای مجازی حداکثر استفاده را در زمینه تبیین و ترویج معارف اهل بیت(ع) و فرهنگ دینی کنیم، خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم که جلوی نفوذ فرهنگی دشمن را بگیریم ، باید هر کس به سهم خود و در هر جایگاه و مسئولیتی که هست حقیقتاً احساس مسئولیت کند و اقدام لازم را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری انجام دهد.

وی گفت: بی شک نگاه انقلابی در این باره و احساس مسئولیت دینی می تواند راهگشا باشد و توطئه های شوم دشمنان را خنثی کند، به خصوص در برهه حساسی که دشمنان با ابزارهای رسانه ای و فرهنگی به دنبال تخریب و تحریف در فرهنگ ایرانی و اسلامی ما و به تبع آن قبح شکنی به هر طریقی و با هر ابزاری هستند که برخی از مصادیق آن ، ترویج بی حیایی و بی عفتی در جامعه است.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha