جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 412222
۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
استیكرهای پیام رهبری به اجلاس نماز

حوزه/ مدیر روابط عمومی و امور استان های ستاد اقامه نماز كشور گفت: تعداد ۵۰ استیكر از پیام های حكیمانه ولی امر مسلمین به اجلاس های نماز تولید شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، مسعود دریس، با اعلام این خبر، گفت: با توجه به اهمیت موضوع نماز از طرفی و با عنایت به فرمایشات بسیار گهربار و حكیمانه آیت الله العظمی خامنه ای در خصوص آثار و بركات نماز در زندگی، بر آن شدیم كه فعالیت های مجازی خود را گسترش دهیم .

وی خاطرنشان كرد: امروزه شاهد گسترش شبكه های اجتماعی و حضور جوانان و نوجوانان در این گستره پهناور هستیم، لذا بایستی با تولید محتوای فاخر و ارزشی در این محیط حضور فعال داشت .

مدیر روابط عمومی و امور استان ها ستاد اقامه نماز كشور همچنین در خصوص فعالیت در فضای مجازی و حضور فعال دستگاه های فرهنگی، افزود: در سال جدید بنا داریم در خصوص تولید محتوا و انتشار و توزیع آن در فضای مجازی برنامه های متنوع و موثری را طراحی كرده و به اجرا بگذاریم .

دریس، به فعالیت دو كانال قرار هفده به نشانی namaz_ir @ كانال كودك و نوجوان به نشانی@ namaz_nik اشاره كرد و از كاربران و فعالان فضای مجازی و شبكه های اجتماعی درخواست كرد كه به عنوان مبلغ و مروج نماز به صورت افتخاری با ستاد اقامه نماز كشور همكاری داشته باشند .

وی، تولید و توزیع بیش از سه هزار تابلو نوشته، بروشور، استیكر و سایر محصولات با محتوای نماز را از فعالیت های روابط عمومی و امور استان های ستاد اقامه نماز كشور بر شمرد.

مدیر روابط عمومی و امور استان ها ستاد اقامه نماز كشور در پایان گفت: تعداد 50 استیكر از پیام های حكیمانه ولی امر مسلمین به اجلاس های نماز تولید شد.

برای دریافت استیكرهای پیام رهبری اینجا را كلیك كنید.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha