سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سید اسدالله دهناد رئیس مخابرات استان قم

حوزه/ مدیر عامل شرکت مخابرات استان قم بر عزم این شرکت در زمینه خدمت گذاری به حوزه و بزرگان دین برای رشد معارف دین تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، اسدالله دهناد پیش از ظهر امروز در دیدار با آیتالله حسینی بوشهری که در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد،  با ذکر این مطلب که سیستمهای ارتباطی دنیای امروز را در برگرفته است، گفت: معارف و ارزشهای دین باید از مسیر ارتباطی روز به سراسر جهان مخابره شود زیرا امروز تبلیغ به روشهای دیگری نیز انجام میشود که فضای مجازی از بهترین مسیرهای ارتبطا و تبلیغ پیام است.

وی بیان کرد: سیستمهای ارتباطی کشور و استان قم در اختیار حوزههای علمیه است تا با استفاده از این ظرفیتها معارف دین را به سراسر جهان منتشر کند.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود: با توجه به اینکه زندگی مردم ما امروزه با اینترنت و فضای مجازی و زندگی در فضای ارتباطی جدید توام شده است باید تمام شئونات مرتبط به این حوزه را نیز در نظر گرفت تا مشکلی از حیث نوع ارتباط مردم با این فضا ایجاد نشود.

وی با ذکر این مطلب که با سرمایه گذاری وسیعی که در راستای توسعه فضای مجازی و ارتباطی و اینترنتی انجام شده است باید به دنبال بهره برداری از ازین سرمایه در مسیر توسعه معارف دین باشیم، عنوان کرد: باور داریم که فضای مجازی همانگونه که دارای تهدید است، فرصتهای بسیاری را نیز در اختیار ما قرار میدهد.

دهناد بیان کرد: برای از بین بردن و کاهش آسیبهای فضای مجازی برنامههای بسیاری در نظر گرفته شده است ولی در یک طرح یک ساله خود را برای تحقق این طرح آماده می‏کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha