پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مجید بنی عامریان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) سنقر برنامه های بسیج طلاب این مدرسه علمیه این شهرستان در سال گذشته را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام مجید بنی عامریان در جمع طلاب بسیجی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان سنقر، با اشاره به اجرای برنامه های ابلاغی بسیج طلاب استان  از سوی این مدرسه، اظهار داشت: برنامه های مصوب در مناسبت های مذهبی و انقلابی، با قوت دنبال می شود.

وی گفت: شرکت در راهپیمایی ها به صورت دسته جمعی و با در دست داشتن بنر و نماد بسیج طلاب حوزه، شرکت در حلقه های بصیرتی، سیاسی و اخلاقی و ... از  جلمه برنامه های طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان سنقر است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان سنقر، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های معنوی از جمله جلسات دعا و برگزاری کلاس اخلاق در راستای تقویت بنیه های علمی، اجرای کلاس های مهارتی با همکاری هلال احمر و ... از دیگر برنامه بسیج طلاب این مدرسه علمیه در سال گذشته بوده است.

وی با بیان این که بسیج طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان سنقر، هر ماه با حضور کارشناسان سیاسی، نشست های سیاسی در موضوعات مختلف روز ایران و جهان و همچنین تبیین مسئله حوزه انقلابی را در دستور کار دارد، گفت: شرکت در نماز جمعه، برگزاری یادواره های شهدا، حضور در تجمعات بصیرتی، اعزام طلاب و اساتید بسیجی در شب های پنج شنبه و جمعه به روستاهای محروم شهرستان سنقر که مبلغ دینی در آن مناطق حضور ندارند و ... ، از دیگر برنامه های بسیج طلاب این مدرسه علمیه است.

حجت الاسلام بنی عامریان افزود: اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی، حضور طلاب و اساتید بسیجی در مدارس شبانه روزی برای تبلیغ دین و اقامه نماز، حضور در دوره های بصیرتی، اجرای برنامه ها و مسابقات ورزشی در راستای تقویت روحیه، برگزاری جلسات ماهانه مبلغین و روحانیت سنقری مقیم استان برای برنامه ریزی های فرهنگی و اجرای دوره های نظامی و... از برنامه های مهم بسیج طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان سنقر در سال 95 بوده است.

وی در پایان سخنان خود گفت: برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان مطرح، شرکت در جلسات امر به معروف و نهی از منکر، شرکت در مراسم پیاده روی اربعین، شرکت در حلقه های صالحین مساجد، تکایا و هیئات مذهبی و ...، از دیگر برنامه های قابل بیان بسیج طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر بوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha