جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 412397
۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
چند خبر کوتاه

حوزه/ اعضای شورای حوزه علمیه استان بوشهر با حضور در شهرستان دیر از مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، اعضای شورای حوزه علمیه استان بوشهر با حضور در شهرستان دیر از مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) این شهرستان بازدید کردند و در ادامه با حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه این شهرستان دیدار و سپس در جلسه اساتید مدرسه شرکت کردند.

دیدار با طلاب مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) دیر از دیگر برنامه های این سفر بود.

 حجت الاسلام حسین دشتی درجمع طلاب از حمایت دلسوزانه مسؤول مدرسه و تلاشهای خالصانه مدیر مدرسه تشکر و از پیشرفت خوب مدرسه در زمینه های آموزش و تهذیبی ابراز رضایت و خردسندی کرد.

حجت الاسلام ابراهیم بحرانی، مدیر مدرسه علمیه دیر نیز به بیان گزارشی از عملکرد مدرسه طی پنج سال گذشته پرداخت.

برگزاری کلاس اخلاق در مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) دیر

کلاس اخلاق در مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) دیر با حضور حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه دیر برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی در این جلسه به بیان حدیثی امام صادق(ع) پرداخت ک می می فرماید: نماز شب صورت را زیبا و خلق را نیکو و انسان را خوشبو می گرداند، رزق را زیاد و قرض را ادا می کند، اندوه را برطرف می سازد و چشم را جلال می دهد.

امام جمعه دیر افزود: قضای نماز شب فضیلت بسیاری دارد و این مهم در احادیث و روایات ائمه اطهار بسیار مورد توجه واقع شده است.

برگزاری جلسه معاونین تهذیب مدارس علمیه استان

جلسه معاونین تهذیب مدارس علمیه استان بوشهر در مدرسه علمیه پیامبراعظم(ص) خورموج برگزار شد.

در این جلسه که با حضور معاونین تهذیب مدارس علمیه استان برگزار شده بود مسائل مختلف و برنامه های اجرایی در مدرسه علمیه بیان و کارشناسی های آن صورت گرفت .

تاسیس مدارس علمیه قرآنی، تشکیل پرونده تربیتی و تهذیبی طلاب و تشکیل شورای تهذیبی مدرسه از مباحث مهم این جلسه بود.

برگزاری دوره مدیریت تحصیلی درمدرسه چهارده معصوم(ع) برازجان

با همکاری معاونت تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر، دوره آموزشی مدیریت تحصیل با حضور حجت الاسلام حصاری از اساتید مرکز مشاوره حوزه علمیه قم، در مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان با حضور مدیر و جمعی از طلاب این مدرسه برگزار شد.

حجت الاسلام حصاری دراین جلسه ضمن اشاره به عوامل مهم در بحث مدیریت نمودن ایام تحصیل اشاره کرد: آینده نگری و شناخت مسؤولیت خطیری که در این عصر برعهده طلاب نوجوان و جوان هست می طلبد با خوب درس خواندن و مجهز نمودن خود به بال معنویت خود را برای ورود به عرصه های مختلف اجتماعی آماده نماییم.

در ادامه حضور حجت الاسلام حصاری جلسه مشاوره چهره به چهره با استقبال پرشور طلاب و همچنین کارگاه یک ساعته خانواده آسمانی ویژه طلاب متاهل و خانواده های اساتید برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha