شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کلام اسلامی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر از راه اندازی رشته تخصصی «کلام اسلامی» در حوزه استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین رضا خدری، ظهر امروز در جمع خبرنگاران از راه اندازی رشته تخصصی کلام اسلامی در حوزه علمیه استان بوشهر خبر داد و گفت: این رشته ویژه روحانیون و طلاب بلند مدت و سفیران هدایت است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به زمان ثبت نام رشته تخصصی کلام اسلامی، افزود: ثبت نام رشته تخصصی کلام اسلامی سطح 2 از 15 فروردین ماه آغاز شده و تا 25 ماه جاری ادامه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین خدری، زمان برگزاری آزمون را 15 اردیبهشت ماه عنوان کرد و گفت: محل برگزاری آزمون و دوره در شهر بوشهر است.

وی ادامه داد: داوطلبانی که در آزمون کتبی شرکت می کنند بایستی حداقل 50 درصد نمره کتبی را کسب کنند همچنین پس از آزمون کتبی مصاحبه شفاهی نیز از آنان به عمل می آید.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه نمره نهایی داوطلبان آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی است، گفت: نتایج آزمون کتبی حداکثر سه هفته پس از برگزاری آزمون اعلام می شود.

حجت الاسلام والمسلمین خدری خاطرنشان کرد: روحانیون و طلاب داوطلب جهت ثبت نام می توانند به آدرس اینترنتی WWW.MT.ISMC.IR  مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 333541480 و داخلی 114 و 115 تماس حاصل کنند.

تمدید زمان پذیرش حوزه

حجت الاسلام مهدی نعمتی، معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر نیز از تمدید مهلت ثبت نام پذیرش حوزه استان خبر داد و گفت: ثبت نام حوزه از 10 بهمن ماه 95 آغاز و مهلت آن تا 15 فروردین ماه تعیین شده بود، اما به دلیل استقبال داوطلبان مهلت ثبت نام تا پایان روز 18 فروردین ماه تمدید شده است.

وی افزود: داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت معاونت آموزش حوزه های علمیه به آدرس  www.howzeh-qom.ir   نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

حجت الاسلام نعمتی، زمان برگزاری آزمون را 25 فروردین ماه جاری اعلام کرد و ابراز داشت: آزمون در شهرستان بوشهر و کنگان برگزار می شود و طلاب می بایست با مراجعه به سایت معاونت آموزش نسبت به دریافت کارت ورود به آزمون ورودی اقدام کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر تعداد مدارس علمیه استان را هشت مدرسه اعلام کرد و گفت: از این تعداد شش مدرسه بلند مدت و دو مدرسه نیز سفیران هدایت است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha