جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد علی محسن زاده

حوزه/ رییس مرکز اسلامی وین گفت: تشخیص نوک پیکان طرفداران حمله به سوریه کار پیچیده ای نیست؛ کافی است ديده شود جريان‌های متکثری که امروز در سوريه حضور دارند چه اعلام موضعی کرده اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محسن زاده امام و رییس مرکز اسلامی وین حمله موشکی آمریکا به سوریه را محکوم کرد.

وی در این باره اظهار داشت:  حملات آمریکا به کشور سوریه و شلیک 59 موشک کروز تامهاوک، نقض آشکار قوانین بین المللی است. تشخیص نوک پیکان طرفداری آن در میان جریان‌های متکثر با توجه به اعلام مواضع طرف‌های درگیر قضیه کار پیچیده ای نیست؛ کافی است ديده شود جريان‌های متکثری که امروز در سوريه حضور دارند و متأسفانه بخش قابل توجهی از آن‌ها از خارج از آن کشور برای مداخله در امور داخلی کشور سوريه وارد شده اند، چه اعلام موضعی کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین محسن زاده یادآور شد: عربستان سعودی و ترکیه از این حمله ها حمایت کرده‌اند؛ ائتلاف تروریست‌های سوری از آن حمایت کرده است و خواهان استمرار آن شده است؛ در شرایطی که اوضاع کشور رو به آرامش می رفت، داعش مجددا حملات خود را تشدید کرده است و موجی از خوشحالی در میان حامیان داعش ایجاد شده است.

رییس مرکز اسلامی وین درد پایان گفت: ما به کشور آمریکا یادآوری می کنیم که جهانیان هنوز بی شرمی و دروغگویی آمریکا در باب ادعای حمله به سلاح‌های کشتار جمعی در عراق را فراموش نکرده اند. به بهانه سلاح‌های شیمیایی که تروریست‌ها آن را در سوریه به کار گرفته‌اند نباید به کشور و مردم آن خسارت وارد کرد. آمریکا به جای قدرت‌نمایی با حمله از راه دور، خود را از باتلاقی که در افغانستان و عراق ایجاد کرده است خارج کند. اين نه تنها ظلم به ملت‌های منطقه است، ظلم به ملت‌های خود شما هست. چرا که پول ماليات آن ها را صرف جنگ افروزی می کنند و در مناظره های انتخاباتي اعلام می کنند که با اين پول دوبار می توانستند کل کشور آمريکا را از نو بسازند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha