پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 412552
۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
احزاب یمن

حوزه/ احزاب و شخصیت های فعال سیاسی و دینی یمن تجاوز آمریکا به سوریه و حمله موشکی آمریکا به پایگاه نظامی الشعیرات در استان حمص را محکوم کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، احزاب و شخصیت های فعال سیاسی و دینی یمن روز گذشته تجاوز آمریکا به سوریه و حمله موشکی آمریکا به پایگاه نظامی الشعیرات در استان حمص را محکوم کردند.

در این زمینه حزب الامة با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن این اقدام جنایتکارانه آمریکا نسبت به مردم سوریه، دولت و مسئولان آمریکا را مسئول پیامدهای این تجاوز دانست و به مردم و ارتش و رهبران سوریه به خاطر ایستادگی و مقاومت آنها تبریک گفت.

حزب دموکراتیک الشعب نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ما در حزب دموکراتیک الشعب، در کنار تمام نیروهای سیاسی یمنی و عربی شریف و آزاده جنایت آمریکا در حمله موشکی به سوریه و توطئه آمریکایی علیه مردم و کشور مقاوم سوریه را محکوم می کنیم و از تمام کشورهای عربی و اسلامی می خواهیم در برابر تجاوزهای آشکار آمریکا و هم پیمانان او موضعی شفاف داشته باشند.

در این راستا کمیته سازمان مردمی الوحدوی الناصری نیز ضمن محکوم کردن جنایت آمریکا اعلام کرد: ما حمله موشکی آمریکا به جمهوری عربی سوریه را محکوم کرده و آن را همانند اعلان جنگ علیه یک کشور عربی مستقل می دانیم و از سوی دیگر حمایت خود را از ملت و رهبران و ارتش سوریه اعلام می کنیم.

حزب الحریة نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ما این دخالت آشکار در سوریه را به شدت محکوم می کنیم و علاوه بر ما تمام قوانین و پیمان های بین المللی نیز این جنایت را ممنوع می داند و از رو ما خواستار متوقف شدن نا امنی و تحقق صلح جهانی هستیم و آمریکا نیز باید دست از تجاوز به سوریه بردارد و سایر کشورهای جهان نیز نباید در برابر این جنایت ساکت بمانند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha