جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی

حوزه/ آمریکا و ایادی آنها روز به روز بر دشمنی خود علیه اسلام خواهند افزود و با برنامه های جدیدی به میدان خواهند آمد تا بتوانند اسلام را از بین ببرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار جمعی از مردم  گفتند: آمریکا و ایادی آنها روز به روز بر دشمنی خود علیه اسلام خواهند افزود و با برنامه های جدیدی به میدان خواهند آمد تا بتوانند اسلام را از بین ببرند.

ایشان افزودند: بر مردم انقلابی و اسلامی هم لازم است همانند دشمن با برنامه و قوت بیشتری برای مقابله به میدان بیایند تا بتوانند با استفاده از ایمان و قدرت الهی بردشمنان پیروز شوند.

معظم له با بیان اینکه امام راحل توانستند خدمات بسیار ارزشمندی به جامعه و نظام کنند بر ادامه این فقیه مجاهد تاکید کردند.

 ایشان با بیان اینکه اسلام اصولی دارد که  از جمله آنها امامت است و امام (ع) پل اتصال مردم و خدای متعال است، افزودند: امامت آن قدر مهم و از جایگاه ارزشمندی در اسلام برخوردار است که خدا این مدال را بر عهده افراد خاص قرار داده است و هر کسی را لایق آن ندانست.

معظم له بیان داشتند: امامت و عظمت آن باعث شد دشمنان برای از بین بردن آن همه تلاش را بکار گیرند  چون می دانستند تا امام(ع) است اسلام خواهد بود.

 ایشان افزودند: دشمنان در همه زمانها فتنه های زیادی را ایجاد کرده و  با عمل کرد نادرست خود کار کردند تا جامعه از مسیر اصلی خود منحرف شود و راه نادرست را در پیش گیرند.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: دشمنی منحرفان تا جایی پیش رفت که حتی برای از بین بردن حضرت مهدی(عج) فرزندان زیادی را قربانی کردند تا جلوی به دنیا آمدن آخرین منجی  را بگیرند، ولی تا کنون این تلاش ها بی ثمرماند.

 معظم له محبت عملی و قلبی را دو امر مهم در نجات بشریت دانستند و بر اهمیت این نوع موضوعات تاکید کردند.

 ایشان بابیان اینکه شرط قبولی اهل بیت(ع) پذیرش ولایت آن بزرگواران است، اظهار داشتند: قرآن و اهل بیت(ع) دو هدیه بزرگ الهی به جامعه بشری است  هر کسی به این دو هدیه پیوند بخورد نجات خواهد یافت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha