جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 برگزاری آزمون دوره ششم "فقه القضا"

حوزه/ آزمون ورودی دوره ششم فقه القضا مرکز آموزش های تخصصی فقه، وابسته به مدرسه علمیه ولی عصر (عج) تحت اشراف آیت الله آملی لاریجانی، در قم برگزار شد.

مدیر مرکز آموزش های تخصصی فقه در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» با اعلام این خبر گفت: با توجه به ثبت نام بیش از یک هزار نفری علاقه مندان در آزمون، قریب به 900 طلبه کارت ورود به جلسه را تحویل حوزه امتحانی دادند و با یکدیگر به رقابت پرداختند.
حجت الاسلام مهدی محقق‌فر با اشاره به زمان اعلام نتایج آزمون افزود: نتایج نهایی این آزمون با توجه به نمره اکتسابی با در نظر گرفتن نمره منفی پاسخ‌های نادرست و تاثیر مثبت معدل تحصیلی در طی شش پایه سطح یک، حداکثر تا نیمه اول اردیبهشت، از طریق سامانه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید و زمان برگزاری آزمون مرحله دوم (تشریحی) را قبل از ماه مبارک رمضان خواهد بود.
حجت الاسلام محقق فر، همچنین ارائه دروس فقهی تکمیلی در حوزه قضای اسلامی علاوه بر دروس متداول فقه و اصول حوزه، پرداخت کمک هزینه تحصیلی به شرکت کنندگان در دوره، امکان جذب فارغ التحصیلان دوره برای منصب قضا درصورت تمایل، را از مزایای دوره اعلام کرد.
مدیر مرکز آموزش های تخصصی فقه با اشاره به این که هر دوره آموزشی به مدت سه سال (6 نیم سال و دو فرصت علمی تابستانه) می باشد، خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند از طریق سامانه اینترنتی مرکـز به آدرس www.atfeqh.ir   اقدام به ثبت نام کنند.
حجت الاسلام محقق فر در پایان خطاب به داوطلبان  گفت: داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر روزهای زوج از ساعت 11 الی 14 به دفتر مرکز آموزش های تخصصی فقه، واقع در قم، بلوار امین، کوچه 17، پلاک 20مراجعه و یا با شماره تلفن 32617406-025تماس حاصل نمایند و یا به سایت مرکزwww.atfeqh.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha