سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم

حوزه/ امام جمعه قم گفت: زائر سرای حضرت نجمه سلام الله علیها، در کنار اسکان زائران، فعالیت های فرهنگی و معنوی در خصوص زائران انجام خواهد داد و به عنوان رقیب محل های اسکان عمومی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در آیین افتتاح زائر سرای حضرت نجمه سلام الله علیها در قم گفت: این مجموعه در کنار اسکان زائران، فعالیت های فرهنگی و معنوی در خصوص زائران انجام خواهد داد لذا این محل اسکان به عنوان رقیب محل های اسکان عمومی که مخارج خود رااز این راه  تامین می کنند نیست.

امام جمعه قم افزود: این زائر سرا مخصوص کسانی است که تا کنون به زیارت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مشرف نشده اند و عنوان زیارت اولی دارند و این اقدامی پر ارزش و معنوی است و باعث نزول خیر و برکات در جامعه می شود.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خاطر نشان کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی و خون پاک شهیدان و مجاهدت های امام خمینی(ره) و هدایت گری های مقام معظم رهبری، این اقدامات معنوی نسبت به گذشته در جامعه گسترش یافته است و امیدواریم بتوانیم با این اقدامات زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج) باشیم.

خاطر نشان می شود در پایان جلسه،  حجت الاسلام والمسلمین سعیدی از خیرین و خادمان این زائر سرا تقدیر کرد.

انتهای پیام // ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha