جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام زهیر ثباتی مقدم

حوزه/ مسئول مؤسسه حضرت خدیجه(س) گفت: از ابتدای فعالیت این مؤسسه تا کنون ۱۱ هزار زائرکه عنوان زیارت اولی دارند، از سراسر کشور توانسته اند به حرم حضرت معصومه سلام الله علیها مشرف شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام زهیر ثباتی مقدم در آیین افتتاح ساختمان زائر سرای حضرت نجمه سلام الله علیها گفت: وجود چنین مکانی در شهر مقدس قم ضروری بود. مؤسسه حضرت خدیجه از اسفند 94 با دو هدف احیای نام مادران اهل‌بیت (ع) و ایجاد زمینه زیارت برای "بار اولی‌ها" شروع به فعالیت کرده است که زائرسرای آن امروز به طور رسمی افتتاح شد.

رئیس اداره مراسم و محافل افزود: از ابتدای فعالیت این مؤسسه تا کنون 11 هزار زائرکه عنوان زیارت اولی دارند، از سراسر کشور توانسته اند به حرم حضرت معصومه سلام الله علیها مشرف شوند و در این زائر سرا اسکان پیدا کنند.

وی با بیان اینکه خدمات در این زائرسرا رایگان است گفت: افرادی که قصد کمک و کار خیر در انجام این امور را دارند می‌توانند به رونق بخشیدن این کار خیر کمک کنند و تا کنون هم به همت واقفین و خیرین این خدمت رسانی ها انجام شده است.

حجت الاسلام ثباتی خاطر نشان کرد: این زائر سرا با یک هزار متر مربع زیربنا و دو هزار و پانصد متر فضای سبز، در شرایط عادی ظرفیت اسکان یکصد و بیست زائر را دارد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha