شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله باریک بین

حوزه/ پیکر مرحوم آیت‌الله باریک بین، نماینده سابق ولی فقیه در قزوین، با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری و شخصیت‌های حوزوی، کشوری و استانی، تشییع شد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، مراسم تشییع پیکر پاک عالم مجاهد و ابوالشهید مرحوم آیت‌الله حاج شیخ هادی باریک بین، نماینده سابق ولی فقیه و امام جمعه قزوین، پیش از ظهر امروز، 20 فروردین ماه، در فضایی مالامال از حزن و اندوه، با حضور شخصیت های حوزوی، کشوری و استانی، تشییع شد.

پیکر این عالم وارسته، از مسجدالنبی(ص) قزوین بر روی دستان شاگردان و ارادتمندان این عالم فقید که در سوگ ارتحال ایشان اشک ماتم می ریختند و بر سر و سینه می زدند، به طرف گلزار شهدای قزوین تشییع گردید.

در طول مسیر تشییع پیکر آیت الله باریک بین، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به مرثیه سرایی پرداخته و مردم سوگوار با چشمان گریان در غم ارتحال عالم مجاهد شهرشان، به سینه زنی و عزاداری پرداختند.

در مراسم تشییع ابوالشهید مرحوم آیت الله باریک بین، شخصیت هایی همچون حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، آیت الله سیداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران، حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری به نمایندگی از رئیس جمهور، حجت الاسلام والمسلمین عابدینی، نماینده ولی فقیه در گیلان، تنی چند از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، مدیر حوزه علمیه استان قزوین، استاندار، برخی از مدیران و مسئولین استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی استان، روحانیون، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و خیل گسترده مردم ولایتمدار و انقلابی قزوین حضور داشتند.

پس از مراسم تشییع، پیکر این عالم فقید به گلزار شهدای قزوین منتقل و در امامزاده حسین(ع)، در کنار آرامگاه مرحوم آیت الله زرآبادی(ره)، در دل خاک آرام گرفت.

گفتنی است، آیت‌الله هادی باریک‌بین، صبح روز گذشته به دلیل بیماری، در یکی از بیمارستان های قزوین دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

انتهای پیام 3/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha