پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین  فرخ فال

حوزه/ رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین گفت: آنچه برای ما در حوزه ملاک است تعبد است، تعبدی که بر اساس گفته امام علی (ع) از روی طمع و خوف نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین احمد فرخ فال بعد از ظهر  امروز در آیین تودیع خود در جمع مدیران و معاونین ستادی و صف حوزه های علمیه در مدرسه عالی دارالشفا که با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه برگزار شد اظهارداشت: خدا را شاکرم که از سال 69 وقتی به دعوت اعضای شورای عالی حوزه با روزی 2 ساعت خدمتگزار حوزه بوده ام، همه سعی و تلاشم این بوده این خدمت را به عنوان یک عبادت ببینم و خوفاً و طمعاٌ نبوده است.

استاد حوزه علمیه قم افزود: در ابتدای سال 90  دبیر وقت شورای عالی حوزه های علمیه آیت الله یزدی و مدیر وقت حوزه آیت الله مقتدایی این تکلیف خدمت را بر عهده من نهادند از خدا خواستم تا که وسع دارم در خدمت به عزیزانم کوتاهی نکنم، آن روز هم سعی کردم از روی تعبد باشد و هم امروز که این مسئولیت خطیر از دوش من برداشته شده است، خواستم که همه آن مرضی حضرت بقیه الله اعظم(عج) قرار بگیرد.

مدیر سابق حوزه علمیه استان قم با بیان اینکه همیشه خدمتگزار حوزه و حوزویان هستم،‌ادامه داد: آنچه در طول  قریب به 6 سال انجام شده، همه درخشش ها مرهون زحمات دوستان و همکاران من در این مجموعه ارزشمند است و آنچه کم کاری و نامناسب بوده است همه اش بابت خود من است که از همه پوزش می طلبم.

حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال با بیان اینکه گزارش فعالیت های این سالها تقدیم مدیر حوزه های علمیه شده است، گفت: در این مدت بحمدلله با تلاش همکاران طرح های خوبی اجرا و ساماندهی شده که از آن جمله طرح میثاق طلبگی و تعامل با بزرگان و مراجع معظم تقلید و بهره گیری از منوّیات ایشان به ویژه مقام معظم رهبری بوده است.

لازم به ذکر است: در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیری از حجت الاسلام  والمسلمین فرخ فال به پاس خدمات چندین ساله اش در مدیریت حوزه علمیه استان قم تقدیر شد، همچنین در حکمی از سوی آیت الله اعرافی وی به عنوان مشاور عالی مدیر حوزه های علمیه در امور شوراهای حوزوی معرفی شد.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha