پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی گفت: مرحوم آیت‌الله باریک‌بین در طول عمر با برکتش هرگز از راه خود منحرف نشد و در خدمت مردم بود و برای تحقق اهداف عالیه انقلاب تلاش کرد.

به خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی در حاشیه تشییع آیت الله باریک بین،، به زهد وساده زیستی این عالم مجاهد اشاره کرد و گفت: ساده زیستی، اخلاص و ولایی بودن مرحوم آیت الله باریک بین همیشه زبانزد عام وخاص بود و هیچ گاه از اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی فاصله نگرفت و همواره در مسیر انقلاب، امام(ره) و رهبر معظم انقلاب بودند.

رئس دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد:  مرحوم آیت‌الله باریک‌بین در طول عمر با برکتش هرگز از راه خود منحرف نشد و تمام این مدت در خدمت مردم دلسوز و علاقمند به مردم، ساده زیست، همراه و همگام مردم و در جهت تحقق اهداف عالیه انقلاب تلاش کرد.

وی خاطرنشان کرد:  این عالم مجاهد زندگی بی‌آلایشی داشت که حقاً و انصافاً فقدان ایشان ضایعه بزرگی است؛ همچنان که پیامبراکرم(ص) فرمود، آن گاه که یک عالم وارسته از دنیا برود شکافی در اسلام ایجاد می‌شود که هیچ چیز نمی‌تواند آن را پر کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی ابراز داشت: آیت الله باریک بین عمر گرانبهای خود را در راه اعتلای نظام و انقلاب سپری کرد و با تحمل حبس و تبعید و سختی های فراوان شخصیتی ماندگار از خود ساختند که همچنان در اذهان خواهد ماند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha