سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمد حجتی

حوزه/ امام جمعه موقت کرمانشاه با تاکید بر ضرورت معرفی چهره واقعی اسلام به دنیا، گفت: اخلاق، سنگ بنای دین مبین اسلام است و همین عامل باعث گردیده که تمسک به این دین الهی انسان را در مسیر حق و صراط مستقیم قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین محمد حجتی، امروز در درس اخلاق که در مدرسه علمیه امیر المومنین (ع) شهرستان صحنه برگزار شد، اظهار داشت: دین اسلام، سرشار از اخلاقیات و منش های انسانی است.

امام جمعه موقت کرمانشاه افزود: اسلام دین اخلاق است، حتی وضو، نمازش و روزه اش همه درس اخلاق به انسان و انسانیت است.

این استاد حوزه تاکید کرد: اخلاق، سنگ بنای دین مبین اسلام است و همین عامل باعث گردیده که تمسک به این دین الهی انسان را در مسیر حق و صراط مستقیم قرار دهد و او را از گمراهی های موجود به سمت واقعیت و وحدانیت خداوند رهنمون کند.

حجت الاسلام و المسلمین حجتی با اشاره به اینکه باید برای توسعه دین اسلام و نیز معرفی چهره واقعی، ربانی و انسانی آن به جهان تلاش کنیم، اظهار داشت: رسول اکرم (ص) فرمودند «اِنِّی بُعِثتُ لِاُتِمِمُ مَکارِمُ الاَخلاق – من برای کامل کردن مکارم اخلاق برگزیده شده‌ام»‌

امام جمعه موقت کرمانشاه در پایان سخنان خود تصریح کرد: ل هر کسی غیر از دین اسلام را بخواهد نه در دنیا سعادتمند می شود نه در آخرت، برای آن که آنچه در کل ادیان است، در اسلام  وجود دارد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha