پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام وعد مرادبیگی مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه ایلام گفت: زینب کبری(س) از همه هستی خود برای دفاع و حمایت از ولایت گذشتند و لحظه ای از تبلیغ و تبیین آن دست برنداشتند، لذا ما باید از این حرکت بزرگ درس بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلین وعد مرادبیگی، امروز در جلسه  شورای آزمون حوزه علمیه استان ایلام، ضمن تسلیت ایام وفات حضرت زینب کبری (س)، گفت: زندگی زینب کبری (س) درس های بزرگی برای ما دارند که اوج آن به عاشوراء بر می گردد و اهم آن دفاع، حفظ و تقویت ولایت بود.

مدیر حوزه علمیه ایلام ادامه داد: زینب کبری(س) از همه هستی خود برای دفاع و حمایت از ولایت گذشتند و لحظه ای دست از تبلیغ و تبیین آن دست برنداشتند، لذا ما روحانیون و طلاب باید از این حرکت بزرگ درس بگیریم و در حفظ نظام و دستاورد های انقلاب کوشا باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت صیانت از نظام اسلامی و حفظ دستاوردهای انقلاب، افزود: مسلماً موفقیت ما منوط به تشخیص درست مسیر ولایت و قرار دادن رهبری به عنوان شاخص می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در پایان با اشاره به نزدیک بودن برگزاری آزمون ورودی حوزه های علمیه سراسر کشور، گفت: با توجه به تغییراتی که امسال در برگزاری آزمون انجام گرفته، انتظار می رود با برنامه ریزی های دقیق و بدون کمترین مشکل در استان برگزار گردد.

برپایه این گزارش، در این جلسه همچنین هر کدام از اعضای شورای برگزاری آزمون حوزه استان به بیان نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha