جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دانشجوی اندونزیایی در فرودگاه ایتالیا مجبور به کشف حجاب شد

حوزه/ ماموران امنیتی فرودگاه سیامپینو درشهر رم، یک دانشجوی اندونزیایی را به بهانه‌های امنیتی مجبور به کشف حجاب کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از netralnews، ماموران امنیتی فرودگاهی در ایتالیا  یک دانشجوی اندونزیایی را مجبور به کشف حجاب کردند.

اقنیه الذکیه، دانشجوی اندونزیایی دانشگاه لندن درباره تجربه ناخوشایندی که در فرودگاه سیامپینو شهر رم در ایتالیا با آن روبرو شده در صفحات اجتماعی فیس بوک و اینستگرام نوشت و عده زیادی از کاربران اجتماعی با او همدردی کردند.

ماموران امنیتی این فرودگاه به بهانه تدابیر امنیتی او را مجبور به کشف حجاب کرده‌اند. آن‌ها همچنین او را در دستشویی فرودگاه مورد بازرسی کامل بدنی قرار داده بودند.

اقنیه گفت: من سعی کردم با مامور فرودگاه درباره این آیین نامه مخالفت کنم اما او نامه‌ای به زبان ایتالیایی به من نشان داد که آن را نمی‌فهمیدم. من از آن‌ها خواستم به من اجازه دهند با دوستانم تماس بگیرم تا در ترجمه نامه به من کمک کنند، اما چنین اجازه‌ای نیز به من داده نشد.

وی افزود: من به آن‌ها توضیح دادم که قبلا از دستگاه آشکارساز فلز عبور کرده‌ام و هیچ تهدیدی محسوب نمی‌شوم اما آن‌ها حاضر به پذیرش حرف‌های من نبودند.

این دانشجوی اندونزیایی که پیش از این به عنوان خبرنگار سی ان ان در اندونزی فعالیت داشته ویدئوی کوتاهی از این تجربه تلخ در فرودگاه در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته و اعلام کرد که قصد دارد از این برخورد به سفارت اندونزی در رم شکایت کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha