شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
قرآن کریم

حوزه/معاون تربیتی فرهنگی جامعه‌الزهرا‌(س)از آغاز ثبت نام سومین دوره مسابقات تلاوت تقلیدی قرآن کریم یادواره حضرت زینب(س)به همت اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا‌(س)خبر داد.

معصومه ظهیری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اعلام این خبر، عنوان کرد: اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا(س)در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در زمینه ترویج، زیباخوانی و تلاوت احسن قرآن کریم، سومین دوره مسابقات تلاوت تقلیدی قرآن کریم یادواره حضرت زینب(س)را در میان طلاب جامعه‌الزهرا(س)برگزار می‌کند.

وی اظهار داشت: در مرحله اول، داوطلبان شرکت در این مسابقات، در یک ارزیابی مقدماتی در تاریخ  ۳۰ فروردین ماه شرکت کرده و در صورت کسب امتیاز لازم، در محفلی باشکوه در تاریخ ۷ اردیبهشت ماه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

معاون تربیتی فرهنگی جامعه‌الزهرا‌(س)تصریح کرد: شرکت‌کنندگان همزمان با برگزاری آزمون شفاهی باید در آزمونی چهارگزینه‌ای که پیوست معرفتی مسابقه و از تفسیر آیات منتخب تلاوت خود است، شرکت کنند.

ظهیری یادآور شد: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از مسابقات می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۳۵۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha