سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام قوامی

حوزه/مردم به کسی رأی دهند که هدف او اعتلاء و اقتدار نظام و کشور باشد و از موضع اقتدار و قدرت با مستکبرین سخن گوید و از حق ملت و کشور در مقابل دشمنان دفاع کند.

حجت الاسلام و المسلمین سید صمصام الدین قوامی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراها گفت: شایسته ترین فرد برای پست ریاست جمهوری، مجلس و شوراها کسانی می باشند که کار بلد، مدیر قوی و برخوداری از دانش لازم برای اداره کشور باشند.

 امام جمعه پردیسان افزود: رئیس جمهورکسی باشدکه از تجربه لازم در کارهای مدیریتی و اجرایی برخوردار باشد؛ کسی که تجربه اداره کاری را ندارد، نه تنها نمی تواند مؤثر باشد؛ بلکه مخرب هم خواهد بود.

وی عنوان کرد: مهارت، خصوصیت دیگر رئیس جمهور است، مهارت به راحتی بدست نمی آید، باید فردی سالها کار مدیریتی و اجرایی در سطح کلان کرده باشد تا بتواند به مهارت لازم در موضوعات مختلف رسیده باشد.

حجت الاسلام و المسلمین قوامی گفت: رئیس جمهور باید فردی متعهد، ولایی، استکبار ستیز و برای ملت تلاش کند و مشکلات جامعه را از مسائل مختلف اشتغال و کسب کار، تولید و ازدواج جوانان از بین ببرد.

امام جمعه پردیسان افزود: مردم به کسی رأی دهند که هدف او اعتلاء و اقتدار نظام و کشور باشد و از موضع اقتدار و قدرت با مستکبرین سخن گوید و از حق ملت و کشور در مقابل دشمنان دفاع کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha