شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی- رئیس بسیج طلاب قزوین

حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین گفت: معنویت و تقوا در جامعه باید ترویج شود، چرا که علم بدون تقوا نمی تواند جامعه را در مسیر متعالی قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، امروز در جمع فرماندهان پایگاه های بسیج مدارس علمیه قزوین که در سالن اجتماعات سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان برگزارشد، ضمن تسلیت وفات حضرت زینب کبری(س)، گفت: بانوان امروز باید الگوی زندگی واخلاقی خود را از این بانوی بزرگوار گرفته و نه تنها در زندگی خود ، بلکه باید در جامعه نیز ترویج نمایند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین به تلاش دشمنان جهت کمرنگ نمودن نهاد خانواده در جامعه اشاره و اظهار کرد:  نهاد مقدس خانواده نیز به عنوان یکی از تاثیرگذارترین نظام های اجتماعی، نقش به سزایی در تربیت معنوی و ترویج آموزه های متعالی دین مبین اسلام به ویژه تقویت فرهنگ نماز در بین فرزندان دارد.

 وی ادامه داد: امروز باید همه مسئولین فرهنگی و طلاب و روحانیون حوزه علمیه تلاش کنند که آموزه های اسلامی و قرآنی در جامعه ترویج داده شود تا بتوانیم در برابر توطئه های تخریبی دشمنان ایستادگی نماییم.

حجت الاسلام مصطفایی، قرآن کریم را عالی ترین کتاب و در برگیرنده والاترین گنج ها ارزیابی کرد و اظهار کرد: این گنج عظیم الهی که می‌تواند زمینه ساز سعادت دنیوی و اخروی شود، باید به بهترین نحو در همه زمینه ها عرضه و ترویج شود و مبانی آن سرلوحه کارها قرار گیرد.

 رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اشاره کرد و عنوان داشت:  دشمنان قسم‌خورده تلاش می‏ کنند تا فرهنگ جهاد و شهادت را از ما بگیرند؛ چرا که می‏ دانند اگر این فرهنگ در جامعه ایرانی باشد، نمی توانند بر آن تسلط پیدا کنند.

حجت الاسلام مصطفایی خاطرنشان کرد: دشمنان از این فرهنگ متعالی بارها و بارها ضربه خورده اند و اوج این ضربه خوردن دوران هشت ساله دفاع مقدس بود که نتوانستند راه به جایی ببرند.

وی در پایان با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای نشان از پشتیبانی ملت از نظام اسلامی دارد و پیام این حضور به دشمن این است که  ما انقلاب خود را دوست داریم و از آن حمایت می کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha