جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آزمون ورودی حوزه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: حوزه های علمیه توانسته اند علما و شخصیت های مطرحی تربیت و به نظام مقدس جمهوری اسلامی معرفی نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام  والمسلمین علی عباسی، در جمع داوطلبان ورود به حوزه علمیه قزوین ضمن خیر مقدم به افراد داوطلب در این آزمون گفت: افرادی کهذعلاقمند فراگیری علوم حوزوی هستند  بدانند که حوزه های علمیه توانسته اند علما و شخصیت های مطرحی تربیت و به نظام مقدس جمهوری اسلامی معرفی نماید.

وی خاطرنشان کرد: حوزه علمیه قزوین یکی از حوزه های موثر و تاثیر گذار بوده و امروز در این استان سربازان مخلص امام زمان (عج) مشغول فراگیری دروس حوزوی هستند.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: هدف تمام انبیا الهی و علما این بوده که بتوانند رسالت خود را به نحو شایسته ای انجام دهند، شما نیز پس از ورود به  حوزه علمیه باید ضمن برخورداری از تهذیب و تقوا بتوانید همچنان ادامه دهنده راه بزرگان باشید.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: افرادی که  بعد از پذیرش، وارد حوزه می شوند بدانند که  باید با توکل به خدای متعال بتوانند در جامعه، احکام اسلامی و قرآنی را ترویج دهند.

شرکت 400 داوطلب در آزمون

حجت الاسلام رسول نوروزی، معاون آموزش حوزه علمیه قزوین نیز گفت:  در این آزمون حدود 400 داوطلب ورود به حوزه 190 نفر در مقطع سیکل، 125 نفر دیپلم و60 نفر هم در مقطع دانشگاهی برای پذیرش در مدارس علمیه استان به رقابت پرداختند.

معاون آموزش حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان این آزمون برای مصاحبه علمی دعوت شده و در دوره اختبار و تثبیت حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha