پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام حمید علی بخشی

حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان، آیت الله باریک بین را نمونه بارز ولایت‌مداری خواند و بر ضرورت ترویج گفتمان انقلاب و مقام معظم رهبری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، در مراسمی که از سوی مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان، با حضور حجت الاسلام والمسلمین اسلامی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، بیت مرحوم آیت الله باریک بین و اساتید و طلاب در سالن اجتماعات این مدرسه برگزارشد، به شخصیت برجسته این عالم ربانی اشاره کرد و گفت: این عالم وارسته خدمات زیادی در عرصه تعلیم و تربیت و همچنین احیای مدارس علمیه  و فرهنگ استان ارائه کرد و همواره بر تزکیه و تهذیب طلاب تاکید داشت.

مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: مشی دوری از افراط و تفریط آیت الله باریک بین یک درس و الگوی عملی برای مردم بود.

وی با بیان این که آیت‌الله باریک بین در عرصه انقلاب نیز پیشینه طولانی دارد، ادامه داد: با مرور تاریخ استان درمی‌یابیم که این عالم وارسته همواره در راستای ترویج گفتمان و فرهنگ انقلاب و مقام معظم رهبری تلاش می‌کرد.

حجت الاسلام بخشی اظهار کرد: آیت‌الله باریک بین پیش از انقلاب اسلامی ایران، در طول سال‌های فعالیت انقلابی‌ و پس از آن نمونه بارز ولایت‌مداری و تبعیت از فرامین رهبری معظم انقلاب بود.

وی افزود: بی‌شک هدایت‌ها و رهنمودهای این بزرگوار سبب شد تا فرزند رشیدش در راه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام نهد و شهد شیرین شهادت را بنوشد.

حجت الاسلام بخشی در پایان بیان داشت: سخنرانی‌ها و خطبه‌های روشنگرانه ایشان در طول سال‌هایی که امامت جمعه قزوین و نمایندگی ولی فقیه را در استان‌ عهده‌دار بود، چراغ راهی برای پیروان پیر جماران و نیز مقام معظم رهبری بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha