پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام علی اسلامی

حوزه / عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز آوازه اقتدار کشورمان به اقصی نقاط جهان رسیده و اگر شاهد تحول در بینش جهانیان و قیام در برابر زیاده خواهان استکبار هستیم، ناشی از صدور پیام انقلابی است که شهدا بنیان آن را نهادند و آنان رفتند تا ما در برابر استکبار سر تعظیم و تسلیم فرود نیاوریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی، صبح امروز در مراسم سالروز تدفین شهدای گمنام و بزرگداشت مرحوم آیت الله باریک بین، که در محل مسجد جامع شهر البرز استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: رفتار ولایی مرحوم آیت الله باریک بین، این مرد بزرگ، سبب شد تا روحیه انقلابی‌گری توسط ایشان به آحاد مردم استان قزوین منتقل شود.

وی با بیان این که لقب پدر معنوی به مرحوم آیت الله باریک بین، یکی از بهترین القابی است که می شود به ایشان نسبت داده شود، گفت: این لقب اختصاص به زمان  گروه خاصی نداشته ودر حقیقت معظم له ملجا وپناهگاه واقعی مردم منطقه قزوین بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: به دلیل ساده زیستی، توجه به خانواده شهدا و محرومان، تعامل و رفتار مناسب در همه شرایط ، به راستی باید گفت که مرحوم آیت الله باریک بین، پدر معنوی استان قزوین تلقی می شد و از این رو نبود و فقدان ایشان یک ضایعه و مصیبت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس بیان داشت:  امروز آوازه اقتدار کشورمان به اقصی نقاط جهان رسیده و اگر شاهد تحول در بینش جهانیان و قیام در برابر زیاده خواهان استکبار هستیم، ناشی از صدور پیام انقلابی است که شهدا بنیان آن را نهادند و آنان رفتند تا ما  در برابر استکبار سر تعظیم و تسلیم فرود نیاوریم.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت:  رژیم بعث عراق با حمایت استکبار جهانی و با پیشرفته ترین امکانات نظامی به سمت ایران اسلامی حمله ور شد و اگر مجاهدت ها و جان فشانی های رزمندگان ایران اسلامی نبود ما امروز از این اقتدار برخوردار نبودیم.

وی افزود: دشمنان با راه انداختن جنگ تحمیلی در سال های نخستین انقلاب اسلامی سعی در از بین بردن انقلاب داشتند، اما درایت امام(ره) و فداکاری مردم سبب شد، دشمنان در هدف خود ناکام بمانند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha