جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روحانی کامپیوتر

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام گفت: در یک دوره آموزشی، مدیران مدارس علمیه استان ایلام، با بخش های سامانه «نجاح» (نرم افزار جامع معاونت آموزش حوزه های علمیه) آشنا شدند.

حجت الاسلام  مهدی تقوایی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام، با بیان این که دوره آموزشی آشنایی با سامانه «نجاح»(نرم افزارجامع معاونت آموزش حوزه های علمیه)، برای مدیران مدارس علمیه استان ایلام  برگزار شد، اظهار داشت: در این دوره آموزشی، مدیران مدارس سطح استان ایلام، با تمامی مراحل ثبت مشخصات وضعیت طلاب در قسمت های مختلف سامانه نجاح آشنا شدند.

وی با بیان این که این دوره آموزشی با حضور حجت الاسلام میرسالاری، مسئول سامانه نجاح معاونت آموزش حوزه های علمیه سراسر کشور برگزار شد، گفت: آموزش، لازمه پیشرفت در هر برنامه ای می باشد و بر همین اساس، تا ما مسئولان حوزه ها و مدارس علمیه، مسلط بر قسمت های مختلف سامانه نجاح (وب سایت آموزشی طلاب سراسر کشور) نباشیم، نمی توانیم خدمت رسانی کامل و دقیقی به طلاب و زیر مجموعه خود داشته باشیم.

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام، در ادامه، ضمن تشکر و قدردانی از توجه معاون آموزش حوزه های علمیه سراسر کشور به استان ایلام، تأکید کرد: طلاب استان بسیار مستعد و توانمند هستند، ولی متأسفانه آن گونه که باید و شاید، مدارس علمیه این استان، از لحاظ فضا، امکانات و تجهیزات، شرایط خوبی ندارد؛ از این رو توجه مسئولین ارشد حوزه های علمیه به استان ایلام، ضروری است.

حجت الاسلام تقوایی در پایان، برگزاری این دوره های آموزشی برای مدیران مدارس سطح استان ایلام را بسیار مؤثر دانست و اظهار داشت: بعد از این آموزش ها، سرعت و دقت در خدمت رسانی به مدارس علمیه، بیشتر خواهد شد و به همین دلیل خدمت رسانی به طلاب ایلامی نیز با سرعت و دقت بیشتری انجام می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha